## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

TravelMate
Inlägg: 16
Blev medlem: tis nov 21, 2017 6:15 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av TravelMate »

Fittsmurf skrev:Som flera andra skriver... Allt nere i flera timmar, och ingen information alls. Upplever att det strulat väldigt mycket senaste veckorna med.

Det värsta är att man inte får någon information alls om varför det är nere, om dom ens bryr sig eller försöker läsa problemen. Ångrar lite att jag förlängde ett år för någon månad sen men gjorde av lojalitet då trots allt strul hade det börjat fungera bättre på slutet innan förlängningen.

Hoppaa problemen lyckas bli åtgärdade rätt snart och att tjänsten kanske börjar fungera bra någongång.
Förnyade också för några veckor sen ihop om att det snart kommer funka igen, men idag tog mitt tålamod slut.
Köpte ett abonnemang hos annan leverantör idag och där funkar allt perfekt.
1500kr gick upp i rök men nu har jag i alla fall bild. Hoppas bara det vara där :-)
Edo
Inlägg: 146
Blev medlem: ons nov 16, 2016 4:25 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Edo »

Är inne på samma spår jag med nu med byte..
Har egentligen till april..
Att det inte funkar är en sak ochvdet köper jag men att vänta och inte få information om nånting alls är en annan sak..Och det köper jag inte..
Det känns inte som om man vill behålla kunder...
pp09
Inlägg: 1
Blev medlem: fre okt 04, 2019 5:47 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av pp09 »

Ingen bild idag, dessuttom kan jag inte logga in heller :(
Tipps på nå annan bra operatör?
Vill inte va utan bild över helgen :roll:
norr
Inlägg: 1
Blev medlem: ons feb 06, 2019 7:22 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av norr »

Vad händer ?? Totalt svart nu :cry: Jag får inte ens upp första menyn :cry:
Persson69
Inlägg: 56
Blev medlem: mån mar 06, 2017 7:31 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Persson69 »

Dags att svara nu för annars lämnar jag åxså. Sjukt besviken på att ingen svarar :oops: varför ha ett forum om ingen kan svara på frågor.
Juampi12
Inlägg: 30
Blev medlem: tor dec 07, 2017 9:13 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Juampi12 »

En sak att det blir tekniska problem men så som ägarna här beter sig med noll info och vägran att återbetala kunder som förnyat precis när skiten dog är för dåligt. Andras funkar ju så varför ska just denna tjänst inte göra det och att det är normalt? Bedrövligt att ingen uttalar sig på flera veckor.
Aldondo32
Inlägg: 1
Blev medlem: fre okt 04, 2019 6:07 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Aldondo32 »

Kan vara det här
https://iptvking.me/forum/viewtopic.php?f=29&t=3005

Läste i en annan tråd att det har hänt ”Tillslag mot IPTV leverantörer”.
Senast redigerad av 3 Aldondo32, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
DarthVader
Inlägg: 9
Blev medlem: fre aug 23, 2019 3:25 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av DarthVader »

Tråd är rensad och vill bara påminna om att diskussioner om andra IPTV leverantörer kommer leda till att man blir bannad utan förvarning.

Då det gäller problem så arbetar man på att lösa problemen och det är vad som redans nämnts tidigare i tråden att man håller på med underhållning av servern och det kommer att komma igång igen.
Stoshynskin
Inlägg: 1
Blev medlem: fre okt 04, 2019 6:04 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Stoshynskin »

DarthVader skrev:Tråd är rensad och vill bara påminna om att diskussioner om andra IPTV leverantörer kommer leda till att man blir bannad utan förvarning.

Då det gäller problem så arbetar man på att lösa problemen och det är vad som redans nämnts tidigare i tråden att man håller på med underhållning av servern och det kommer att komma igång igen.
Det som gjort att cmore kanalerna strulat det senaste?
Användarvisningsbild
DarthVader
Inlägg: 9
Blev medlem: fre aug 23, 2019 3:25 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av DarthVader »

Ja det är problem med vissa av källorna och man jobbar med att återställa kanaler och stabilisera tjänsten.
Skriv svar