## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

Gugge
Inlägg: 2
Blev medlem: mån okt 24, 2016 1:24 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Gugge »

Samma problem här och jag har Comhem, men det är på dom flesta kanalerna. Kan gå bra i 5-10 min, sedan låser det sig eller börjar hacka. :|
AcKNE
Inlägg: 16
Blev medlem: mån sep 18, 2017 3:02 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av AcKNE »

Haloj !
Alla vet det är mycket problem just nu som tex Cmore live och tv4. Och vet orsaken. Men skulle uppskattas om admin skulle kunna skriva lite granna om vad som sker där bakom så att säga. :) Har man hittat nån lösning ? Hur lång tid tror man det kommer behövas innan allt funkar så bra som det gjorde tidigare ? ( vet det kan vara en svår fråga) Vet ni gör ett kanon jobb. Och har mycket att göra. Men skulle vara lite lugnande och intressant veta att saker går framåt :). Förutom de nämna kanalerna så funkar det rätt så hyffsat får jag säga. Dock blir man lite irriterad då man ska se live kanalerna på sport och det bara hackar hoppar och har sig. Men annars för övrigt hyffsad nöjd kund :)
Nicko35
Inlägg: 64
Blev medlem: tor maj 17, 2018 10:06 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Nicko35 »

AcKNE skrev:Haloj !
Alla vet det är mycket problem just nu som tex Cmore live och tv4. Och vet orsaken. Men skulle uppskattas om admin skulle kunna skriva lite granna om vad som sker där bakom så att säga. :) Har man hittat nån lösning ? Hur lång tid tror man det kommer behövas innan allt funkar så bra som det gjorde tidigare ? ( vet det kan vara en svår fråga) Vet ni gör ett kanon jobb. Och har mycket att göra. Men skulle vara lite lugnande och intressant veta att saker går framåt :). Förutom de nämna kanalerna så funkar det rätt så hyffsat får jag säga. Dock blir man lite irriterad då man ska se live kanalerna på sport och det bara hackar hoppar och har sig. Men annars för övrigt hyffsad nöjd kund :)

Exakt!!
Lite mer info ang hur man jobbar för att kunna lösa problemet hade varit kanon.
Snart dags att förlänga mitt abb och med sådana problem som jag har för tillfället vet jag inte hur jag ska gör,jag har varit supernöjd fram till nu men det här liknar vad som hände med cardsharing för några år sedan och det slutade med katastrof
Pac
Inlägg: 36
Blev medlem: lör jan 14, 2017 8:56 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Pac »

Någon mer än mig som inte kommer in i portalen? Ligger det nere helt för tillfället? Svart i rutan här iaf :(
violett
Inlägg: 215
Blev medlem: lör aug 18, 2018 5:45 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av violett »

Har också svart i rutan
Boullboull
Inlägg: 52
Blev medlem: tor nov 02, 2017 7:54 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Boullboull »

Nu funkar 0 kanaler här... :(
Zen
Inlägg: 83
Blev medlem: tor dec 07, 2017 11:37 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Zen »

Samma här, ingen kontakt med leverantören....
Hoppas på en lösning på problemet snart...
Eller ett meddelande om när det kan vara uppe igen.

/Zen
Formuler 7+ och Smart IPtv Appen hos IPTV King
MagicHippo
Inlägg: 14
Blev medlem: tor nov 02, 2017 7:59 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av MagicHippo »

Samma här helt svart på båda mina boxar. :cry:
violett
Inlägg: 215
Blev medlem: lör aug 18, 2018 5:45 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av violett »

Här också
plundstrom
Inlägg: 1
Blev medlem: ons okt 02, 2019 6:41 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av plundstrom »

Svart i rutan här också, har varit bekymmer med några kanaler i flera dagar nu :roll:
Skriv svar