Smartiptv appen

Moderator: otto

ubbenils
Inlägg: 11
Blev medlem: fre jul 30, 2021 6:52 pm

Smartiptv appen

Inlägg av ubbenils »

Hej!

Nu idag så helt plötsligt så kommer jag direkt in på att jag måste ladda ner kanallistan, har raderat och skickat upp en flera ggr.
Gör som jag alltid gjort, skriver in macadressen osv. stängt strömmen på allt.

Står på sidan att det är aktiverat. Jag fattar noll. Nån som har nån ide?

Mvh
Ubbe
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Smartiptv appen

Inlägg av atrix »

Har problemet löst sig?
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Jansson
Inlägg: 19
Blev medlem: mån jan 23, 2017 4:14 pm

Re: Smartiptv appen

Inlägg av Jansson »

atrix skrev: mån apr 18, 2022 7:57 am Har problemet löst sig?
Är det denna ni fortfarande rekommenderar?

https://siptv.app/

https://siptv.eu/

Vilken av dessa är den originala?

Har för mig att folk slutat anväda smart ip tv med tanke på att den laddar kanalerna extremt sent, har hört att många gått över till IPTV Extreme pro samt en som heter Tivimate?
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Smartiptv appen

Inlägg av atrix »

Jag använder Tivimate och IPTV Smart, gillar nog Tivimate mest.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Jansson
Inlägg: 19
Blev medlem: mån jan 23, 2017 4:14 pm

Re: Smartiptv appen

Inlägg av Jansson »

atrix skrev: mån maj 09, 2022 1:13 pm Jag använder Tivimate och IPTV Smart, gillar nog Tivimate mest.
Ok, jag tror också jag gillar den mest faktiskt. Vet du vart man kan se kanalutbudet här innan man köper?
Poke668
Inlägg: 55
Blev medlem: lör nov 25, 2017 9:08 am
Ort: Gävle

Re: Smartiptv appen

Inlägg av Poke668 »

Jansson skrev: mån maj 09, 2022 4:12 pm
atrix skrev: mån maj 09, 2022 1:13 pm Jag använder Tivimate och IPTV Smart, gillar nog Tivimate mest.
Ok, jag tror också jag gillar den mest faktiskt. Vet du vart man kan se kanalutbudet här innan man köper?
TiviMate har inget kanal utbud det är bara en player.
Sony Bravia KD-55XG8096 /Tivimate.
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Smartiptv appen

Inlägg av atrix »

Jansson skrev: mån maj 09, 2022 4:12 pm
atrix skrev: mån maj 09, 2022 1:13 pm Jag använder Tivimate och IPTV Smart, gillar nog Tivimate mest.
Ok, jag tror också jag gillar den mest faktiskt. Vet du vart man kan se kanalutbudet här innan man köper?
Kanalutbudet hos IPTVKing? Du kan titta under Kanalpaket->Nya Kanaler och VODs där hittar du allt nytt som läggs till och tas bort. Men de flesta svenska och nordiska kanaler finns, har du inget abbonemang kan du testa ett under 24 timmar så ser du vad som finns.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Jansson
Inlägg: 19
Blev medlem: mån jan 23, 2017 4:14 pm

Re: Smartiptv appen

Inlägg av Jansson »

atrix skrev: tis maj 10, 2022 7:10 am
Jansson skrev: mån maj 09, 2022 4:12 pm
atrix skrev: mån maj 09, 2022 1:13 pm Jag använder Tivimate och IPTV Smart, gillar nog Tivimate mest.
Ok, jag tror också jag gillar den mest faktiskt. Vet du vart man kan se kanalutbudet här innan man köper?
Kanalutbudet hos IPTVKing? Du kan titta under Kanalpaket->Nya Kanaler och VODs där hittar du allt nytt som läggs till och tas bort. Men de flesta svenska och nordiska kanaler finns, har du inget abbonemang kan du testa ett under 24 timmar så ser du vad som finns.
Ja precis, kanalutbudet hos er. Jag skulle gärna vilja se hela den nuvarande listan som man kunde tidigare. Ska testa prova snart.
Skriv svar