Cmore live kanalerna

Moderator: otto

Strongclaw
Inlägg: 1
Blev medlem: tis mar 07, 2017 11:10 am

Re: Cmore live kanalerna

Inlägg av Strongclaw »

Hittar ingen info tyvärr, men finns inte Cmore Live 5 med i paketet ?
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Cmore live kanalerna

Inlägg av FreddyK »

Nej inte i dagsläget tyvärr
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Kammaflaje
Inlägg: 7
Blev medlem: mån dec 05, 2016 7:44 am

Re: Cmore live kanalerna

Inlägg av Kammaflaje »

Hej

Funderar på att förnya mitt abonnemang. Men jag var inte så nöjd med cmore live kanalerna men av vad jag kan tyda här så funkar det igen? Dock ej officiellt än. Vill inte skaffa om inte live kanalerna funkar. Skaffade iptv king enbart pga shl då jag inte tittar på tv öht annars. Om det behövs så skulle jag gladeligen kunna tänka mej att stå som host om en vänlig själ hjälper mej. Har äkta fiberlina så? För om jag fattade saken rätt så var hosten värdelös och därför det inte funkade. Host menar jag ej iptv king utan källan de tog det från.
Thunder80
Inlägg: 239
Blev medlem: mån nov 07, 2016 4:25 pm

Re: Cmore live kanalerna

Inlägg av Thunder80 »

Kammaflaje skrev:Hej

Funderar på att förnya mitt abonnemang. Men jag var inte så nöjd med cmore live kanalerna men av vad jag kan tyda här så funkar det igen? Dock ej officiellt än. Vill inte skaffa om inte live kanalerna funkar. Skaffade iptv king enbart pga shl då jag inte tittar på tv öht annars. Om det behövs så skulle jag gladeligen kunna tänka mej att stå som host om en vänlig själ hjälper mej. Har äkta fiberlina så? För om jag fattade saken rätt så var hosten värdelös och därför det inte funkade. Host menar jag ej iptv king utan källan de tog det från.
Skriv till Kund tjänsten du har deras mailadress eller? Och berätta om att du vill bli deras "Host"
Skriv svar