När Dplay tar över allsvenskans matcher, kommer de då finnas källor till dessa? Sänds ju bara 30 matcher via Kanal 5/9.
Liknande som fanns med Strive t.ex...
Allsvenskan/Dplay
Moderator: otto
Re: Allsvenskan/Dplay
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Idag (lördag 18/1) startar träningsmatcherna och dessa syns endast på Dplay streamingtjänsten. Skulle vara ett bra tillfälle att testa om det går att få upp.
Håller tummarna.
Håller tummarna.
Kunde se IFK Malmö - Malmö FF igår med en annan iptv leverantör.HBS skrev:Idag (lördag 18/1) startar träningsmatcherna och dessa syns endast på Dplay streamingtjänsten. Skulle vara ett bra tillfälle att testa om det går att få upp.
Håller tummarna.
IPTV King är för långsamma på bollen med nya kanaler/streams, det strular för mycket med sändningar och man gör maintenance på servrar/system mitt i bästa sändningstider på kvällarna.
När det är problem med sändningar på IPTV King så fungerar det med andra leverantörer, så att hela tiden skylla på källorna kan man inte göra om det är som man säger att alla har samma källor.
tycker likadant.Att andra Iptv sidor kan visa men inte hos Iptv kingyggdrasil skrev:Kunde se IFK Malmö - Malmö FF igår med en annan iptv leverantör.HBS skrev:Idag (lördag 18/1) startar träningsmatcherna och dessa syns endast på Dplay streamingtjänsten. Skulle vara ett bra tillfälle att testa om det går att få upp.
Håller tummarna.
IPTV King är för långsamma på bollen med nya kanaler/streams, det strular för mycket med sändningar och man gör maintenance på servrar/system mitt i bästa sändningstider på kvällarna.
När det är problem med sändningar på IPTV King så fungerar det med andra leverantörer, så att hela tiden skylla på källorna kan man inte göra om det är som man säger att alla har samma källor.
Någon som vet hur det går? Har match på lördag jag vill se som går på dplay..
Känns konstigt att iptvking inte kan fixa det när konkurrenterna har det..
Känns konstigt att iptvking inte kan fixa det när konkurrenterna har det..
Ligger en d-play kanal nu i Sverigelistan.
Men den verkar inte fungera riktigt. Har felanmält i dashboarden.fshfsh skrev:Ligger en d-play kanal nu i Sverigelistan.
Live streams fungerar bara då det pågår en match.
Detta borde kanske ligga under "Live Events" istället.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
När jag skrev så pågick det en träningsmatch som sändes på Dplay hos andra leverantörer.FreddyK skrev:Live streams fungerar bara då det pågår en match.