BREAKING NEWS

Moderator: otto

GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av GG08 »

kaffeberoende skrev:Alltså helvete vad stabil de skandinaviska kanalerna blivit, vilken skillnad det gjorde att flytta servern till Sverige.
Jag hoppas verkligen att servern i Sverige inte stängs ner.

Ni är säkert medvetna om att Comhem, Telia, Viasat etc. Har oändliga resurser och kommer ta till alla medel, officiella och inofficiella metoder (läs hackerattack och antipiratbyrån) för att stänga ner era servrar.
De förlorar miljontals kronor i intäkter pga er.

Förhoppningsvis har ni en väldigt stark försvar och kryptering för att motså all form av motstånd.
Vi tackar för all feedback. Självklart tar de till alla metoder för att släcka ner oss. Inget snack om saken. Det sker dagligen. Den dagen de lyckas så kommer vi vara nedsläckta i max 24 timmar. Sen har vi flyttat på oss igen och kör på.
Kolet
Inlägg: 4
Blev medlem: fre dec 02, 2016 3:43 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av Kolet »

Tack o bock :D
/Kolet
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av GG08 »

Kolet skrev:Tack o bock :D
Tack själv
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av GG08 »

kaffeberoende skrev:Alltså helvete vad stabil de skandinaviska kanalerna blivit, vilken skillnad det gjorde att flytta servern till Sverige.
Jag hoppas verkligen att servern i Sverige inte stängs ner.

Ni är säkert medvetna om att Comhem, Telia, Viasat etc. Har oändliga resurser och kommer ta till alla medel, officiella och inofficiella metoder (läs hackerattack och antipiratbyrån) för att stänga ner era servrar.
De förlorar miljontals kronor i intäkter pga er.

Förhoppningsvis har ni en väldigt stark försvar och kryptering för att motså all form av motstånd.

Vi uppdaterade vår klientdirigerare på servern och när vi skulle ha uppe backupen så slocknade nät aggregatet. Backupens nätagg är fixat men klient dirigeraren är inte helt färdig. De bör fungera nu, dock kan de fungera lite segare än vanligt tills dess att huvud servern är uppe igen, den kör på en backup nu ca en timma till så de kan vara lite segt tills dess att allt är klart. Men de ska fungera iaf
Thunder80
Inlägg: 239
Blev medlem: mån nov 07, 2016 4:25 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av Thunder80 »

GG08 skrev:
kaffeberoende skrev:Alltså helvete vad stabil de skandinaviska kanalerna blivit, vilken skillnad det gjorde att flytta servern till Sverige.
Jag hoppas verkligen att servern i Sverige inte stängs ner.

Ni är säkert medvetna om att Comhem, Telia, Viasat etc. Har oändliga resurser och kommer ta till alla medel, officiella och inofficiella metoder (läs hackerattack och antipiratbyrån) för att stänga ner era servrar.
De förlorar miljontals kronor i intäkter pga er.

Förhoppningsvis har ni en väldigt stark försvar och kryptering för att motså all form av motstånd.

Vi uppdaterade vår klientdirigerare på servern och när vi skulle ha uppe backupen så slocknade nät aggregatet. Backupens nätagg är fixat men klient dirigeraren är inte helt färdig. De bör fungera nu, dock kan de fungera lite segare än vanligt tills dess att huvud servern är uppe igen, den kör på en backup nu ca en timma till så de kan vara lite segt tills dess att allt är klart. Men de ska fungera iaf
Hallå!! Vad hände med Adult tv-kanaler dem finns inte kvar på listan under Adult?? Jag vill ha dem tillbaka..!!
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av FreddyK »

Skaffa ett fruntimmer :)
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Thunder80
Inlägg: 239
Blev medlem: mån nov 07, 2016 4:25 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av Thunder80 »

FreddyK skrev:Skaffa ett fruntimmer :)
Haha du för söt rolig :D :lol: Men man vill ha mysigt på nätterna med en skön Adult filmer :D
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av GG08 »

Thunder80 skrev:
FreddyK skrev:Skaffa ett fruntimmer :)
Haha du för söt rolig :D :lol: Men man vill ha mysigt på nätterna med en skön Adult filmer :D
Jag håller med FreddyK :)
Thunder80
Inlägg: 239
Blev medlem: mån nov 07, 2016 4:25 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av Thunder80 »

GG08 skrev:
Thunder80 skrev:
FreddyK skrev:Skaffa ett fruntimmer :)
Haha du för söt rolig :D :lol: Men man vill ha mysigt på nätterna med en skön Adult filmer :D
Jag håller med FreddyK :)
Haha men man vill se filmerna när man är Singel... :lol: Inte lätt på beställning att skaffa en Tjej... :lol:
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av GG08 »

Thunder80 skrev:
GG08 skrev:
Thunder80 skrev:
Haha du för söt rolig :D :lol: Men man vill ha mysigt på nätterna med en skön Adult filmer :D
Jag håller med FreddyK :)
Haha men man vill se filmerna när man är Singel... :lol: Inte lätt på beställning att skaffa en Tjej... :lol:
Är det inte lika lätt som att beställa en pizza :lol: , det fixar du ;)
Skriv svar