Helt dött

Moderator: otto

otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Helt dött

Inlägg av otto »

Nicko35
Att man startar om boxar och router får du vänja dig med och sådant gnäll hör ej hemma här
Det är det första man gör och feltestar själv, ibland är det många som hat fel själv hemma och ingen annan har det.
Admin är påtalad om felet eller om det är en uppdatering
OttO Moderator IPTVKING
zymox
Inlägg: 36
Blev medlem: tis jan 10, 2017 5:17 pm

Re: Helt dött

Inlägg av zymox »

Hmm. Det funkar hos mig ”tumme upp”
pmk05
Inlägg: 11
Blev medlem: tis jul 17, 2018 9:47 am

Re: Helt dött

Inlägg av pmk05 »

Samma här. Funkar inte alls på med TVIP boxen. Verkar som Web Portal ligger ner helt. Testat att göra en reset och skriva in uppgifterna igen. Samma sak. Står bara och snurrar vid uppstart av boxen.

Funkar med url i VLC, men inte riktigt den upplevelsen jag söker...

Ytterligare en problemdag till räkningen med IPTV KING... Suck...
Mange
Inlägg: 37
Blev medlem: tor nov 09, 2017 9:26 pm

Re: Helt dött

Inlägg av Mange »

Har mag254 och där är det stendött, funkade sporadiskt i 15 min typ. Men tydligen ingen moderater eller vad det nu heter som har nån förklaring?
232078
Inlägg: 17
Blev medlem: tor okt 20, 2016 4:04 pm

Re: Helt dött

Inlägg av 232078 »

Nicko35 skrev:Samma här,och jag har inga problem med att det uppstår fel,vet att det är pirat tv och så här långt är jag jävligt nöjd,att jämföra med Cardsharing som jag kört i flera år är detta ljusår bättre.

Men det jag verkligen skulle önska är att vid sådana här tillfällen kunde suporten gå ut på hemsidan och meddela att det är problem.
Det skulle innebära att folk slapp starta om routrar och tv-boxar i onödan!
Vore ju bra om de läste i forumet så kan vi få en förklaring varför. De är ju långt ifrån de enda som levererar IPrv om de vill behålla kunderna menar jag
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Helt dött

Inlägg av FreddyK »

Det finns en tråd för problem.

viewtopic.php?f=9&t=84&start=3080
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Helt dött

Inlägg av otto »

Tack för svaret FreddyK
Alla startar nya trådar så fort det är något.många orkar själv ej söka i forumet efter svar utan ska ha hjälp direkt.
De flesta orkar ej be om hjälp och försöker ej själv utan att allt ska funka till 100% direkt.
När svaren ej dyker upp direkt så börjar det hagla ord som det finns andra som leverarar IPTV och dåligt att det ej funkar, uruselt mm
jävla abonnemang.Sedan är det många här online som jobbar med andra IPTV företag och skriver gärna lite negativt, för allt handlar om man kan dra över kunder/sälja abonnemang till sina företag.

Det som kan sägas att när det är problem så är det ej som när man lämnar in sin bil och man får reda på allt som är kasst
Här anmäls det dela av kunderna själv i sin daschboard och av oss som är online som skriver direkt till Admin sedan skickas det vidare till någon som fixar felet.
Sedan vad som är fel får vi ej reda på utan att det är någon som jobbar på det att bilden kommer igen.

OttO
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Helt dött

Inlägg av otto »

232078 skrev:
Nicko35 skrev:Samma här,och jag har inga problem med att det uppstår fel,vet att det är pirat tv och så här långt är jag jävligt nöjd,att jämföra med Cardsharing som jag kört i flera år är detta ljusår bättre.

Men det jag verkligen skulle önska är att vid sådana här tillfällen kunde suporten gå ut på hemsidan och meddela att det är problem.
Det skulle innebära att folk slapp starta om routrar och tv-boxar i onödan!
Vore ju bra om de läste i forumet så kan vi få en förklaring varför. De är ju långt ifrån de enda som levererar IPrv om de vill behålla kunderna menar jag
Vill du lämna IPTV KING så är det helt ok och jag vill ej ha inlägg att det finns andra IPTV leverantörer, tar det som hot och jag vill ej att du fortsätter att tjata om detta. Gör du detta så har jag möjlighet att stoppa dina inlägg.
Se detta som en muntlig varning.
OttO Moderator IPTVKING
232078
Inlägg: 17
Blev medlem: tor okt 20, 2016 4:04 pm

Re: Helt dött

Inlägg av 232078 »

otto skrev:
232078 skrev:
Nicko35 skrev:Samma här,och jag har inga problem med att det uppstår fel,vet att det är pirat tv och så här långt är jag jävligt nöjd,att jämföra med Cardsharing som jag kört i flera år är detta ljusår bättre.

Men det jag verkligen skulle önska är att vid sådana här tillfällen kunde suporten gå ut på hemsidan och meddela att det är problem.
Det skulle innebära att folk slapp starta om routrar och tv-boxar i onödan!
Vore ju bra om de läste i forumet så kan vi få en förklaring varför. De är ju långt ifrån de enda som levererar IPrv om de vill behålla kunderna menar jag
Vill du lämna IPTV KING så är det helt ok och jag vill ej ha inlägg att det finns andra IPTV leverantörer, tar det som hot och jag vill ej att du fortsätter att tjata om detta. Gör du detta så har jag möjlighet att stoppa dina inlägg.
Se detta som en muntlig varning.
OttO Moderator IPTVKING
Ett hot? Du måste skoja.
Hot ska alltid polisanmälas.
Snälla gör det....
Skriv svar