Sida 1 av 1
Olika utbud?
Postat: lör maj 19, 2018 2:51 pm
av AndreasP
Idag hjälpte jag en kompis med ett provabonnemang. Allt fungerade helt perfekt.
Jag såg att han hade ett antal fler mappar med VOD än vad jag har, trots att jag dagligen gör uppdatering av kanallistan.
Bl.a. så hade han ett antal säsonger av The Grand Tour och Strange Things.
Är det någon som vet vad det beror på? Och hur gör jag för att komma åt det fulla utbudet?
Re: Olika utbud?
Postat: sön maj 20, 2018 1:26 pm
av otto
Hejsan Andreas?
Kör du box eller smart tv?
Har du köpt abonnemang av IPTVKING direkt eller återförsäljare?
OttO Moderator IPTVKING
Re: Olika utbud?
Postat: sön maj 20, 2018 1:43 pm
av FreddyK
Kolla i dashboard ifall alla grupper/kategorier är aktiverade under "Mange Lines".
Låter som att du inte har alla aktiverade där.
Re: Olika utbud?
Postat: sön maj 20, 2018 2:34 pm
av AndreasP
otto skrev:Hejsan Andreas?
Kör du box eller smart tv?
Har du köpt abonnemang av IPTVKING direkt eller återförsäljare?
OttO Moderator IPTVKING
Jag kör box och jag har handlat direkt av IPTVKING.
Re: Olika utbud?
Postat: sön maj 20, 2018 2:36 pm
av AndreasP
FreddyK skrev:Kolla i dashboard ifall alla grupper/kategorier är aktiverade under "Mange Lines".
Låter som att du inte har alla aktiverade där.
Kollade på mitt Dashboard och under ”Manage Lines” finns ingen info om grupper/kategorier.
Det som syns där är endast startdatum på mitt abonnemang och hur länge det är giltigt.
Re: Olika utbud?
Postat: sön maj 20, 2018 2:48 pm
av otto
AndreasP skrev:FreddyK skrev:Kolla i dashboard ifall alla grupper/kategorier är aktiverade under "Mange Lines".
Låter som att du inte har alla aktiverade där.
Kollade på mitt Dashboard och under ”Manage Lines” finns ingen info om grupper/kategorier.
Det som syns där är endast startdatum på mitt abonnemang och hur länge det är giltigt.
Hur länge har du haft din box?
Har du uppdaterat mjukvaran?
Had en kompis som ej fick in kanaler och ringde mig och ville se fotboll
Efter uppdatering så kunde han kika på fotboll.
I vanliga fall ska du kunna gå in själv och sätta kryss i rutorna vad för utbud du vill ha
Jag går in i kundens Bouquet List och kryssar för.
Förresten skriv ett mess till admin och säg att de uppdaterar din Bouquet Lista
OttO
Re: Olika utbud?
Postat: sön maj 20, 2018 2:51 pm
av FreddyK
AndreasP skrev:FreddyK skrev:Kolla i dashboard ifall alla grupper/kategorier är aktiverade under "Mange Lines".
Låter som att du inte har alla aktiverade där.
Kollade på mitt Dashboard och under ”Manage Lines” finns ingen info om grupper/kategorier.
Det som syns där är endast startdatum på mitt abonnemang och hur länge det är giltigt.
Du måste klicka på dom 3 prickarna längst till höger och välja Bouqet List.
Man ska även kunna förlänga sitt abb pǻ dom 3 prickarna men det är inaktiverat av admin.
Re: Olika utbud?
Postat: sön maj 20, 2018 3:35 pm
av AndreasP
FreddyK skrev:AndreasP skrev:FreddyK skrev:Kolla i dashboard ifall alla grupper/kategorier är aktiverade under "Mange Lines".
Låter som att du inte har alla aktiverade där.
Kollade på mitt Dashboard och under ”Manage Lines” finns ingen info om grupper/kategorier.
Det som syns där är endast startdatum på mitt abonnemang och hur länge det är giltigt.
Du måste klicka på dom 3 prickarna längst till höger och välja Bouqet List.
Man ska även kunna förlänga sitt abb pǻ dom 3 prickarna men det är inaktiverat av admin.
Perfekt!
Tack för all hjälp, både du och Otto.