Mag 254 egna iptv app

Moderator: otto

Aware
Inlägg: 8
Blev medlem: lör okt 15, 2016 11:01 am

Mag 254 egna iptv app

Inlägg av Aware »

Hej! Jag undrar om det går att använda magens egna app för att titta på iptv istället via portalen? Vill bara veta och möjligen testa om man får bättre tv upplevelse. Om det går kan någon förklara hur man ska gå tillväga? Tack på förhand
bhd
Inlägg: 86
Blev medlem: mån aug 29, 2016 7:16 am

Re: Mag 254 egna iptv app

Inlägg av bhd »

Aware skrev:Hej! Jag undrar om det går att använda magens egna app för att titta på iptv istället via portalen? Vill bara veta och möjligen testa om man får bättre tv upplevelse. Om det går kan någon förklara hur man ska gå tillväga? Tack på förhand
Hej!

Du kanske menar MAGs Inner Portal.

Det ska nog gå, men i så fall via en m3u lista. Jag har själv inte provat detta för IPTVKING, men för andra tjänster har det inte varit så jättebra på min MAG 254

Kändes som att boxen laggade och frös till
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Mag 254 egna iptv app

Inlägg av admin »

bhd skrev:
Aware skrev:Hej! Jag undrar om det går att använda magens egna app för att titta på iptv istället via portalen? Vill bara veta och möjligen testa om man får bättre tv upplevelse. Om det går kan någon förklara hur man ska gå tillväga? Tack på förhand
Hej!

Du kanske menar MAGs Inner Portal.

Det ska nog gå, men i så fall via en m3u lista. Jag har själv inte provat detta för IPTVKING, men för andra tjänster har det inte varit så jättebra på min MAG 254

Kändes som att boxen laggade och frös till
Det är inte bara för dig det blir så, deras inre portal är helt värdelös för iptv. tror inte någon använder detta på daglig basis
Skriv svar