Hur lång tid innan man har kanaler efter betalning?

Moderator: otto

Tholakers1
Inlägg: 3
Blev medlem: tor okt 05, 2017 4:04 pm

Hur lång tid innan man har kanaler efter betalning?

Inlägg av Tholakers1 »

Hej jag vill just nu köpa ett packet men skulle vilja veta hur lång tid det tar att få detta så jag kan starta upp min box?
Mvh Thomas
krille67
Inlägg: 7
Blev medlem: ons okt 04, 2017 2:44 pm

Re: Hur lång tid innan man har kanaler efter betalning?

Inlägg av krille67 »

ca 12 timmar om du har box.
Tholakers1
Inlägg: 3
Blev medlem: tor okt 05, 2017 4:04 pm

Re: Hur lång tid innan man har kanaler efter betalning?

Inlägg av Tholakers1 »

Hej Krille!

tack för svaret, skall boka idag men just nu har boxen blivit låst efter att min fru skulle prova på en 24 timmars test för andra gången och Mag boxen har blivit låst med "your STB is blocked call provider" och det går inte att göra någonting med fjärr kontrollen!
Jag skall boka ett 12 månaders abbonemang men vill veta innan så det kommer fungerar efter att jag gjort detta men vet inte hur man skall göra riktigt!
Har skickat till admin om att jag skall boka och om dom samtidigt hjälper till att låsa upp spärren, men tyvärr inget svar och hoppas dom svarar idag om det är möjligt så jag kan lägga min order.

Mvh Thomas
Angie
Inlägg: 2
Blev medlem: fre okt 06, 2017 2:37 pm

Re: Hur lång tid innan man har kanaler efter betalning?

Inlägg av Angie »

Tror inte därför du är blockad. Har också helt plötsligt fått samma text som dig när jag startar min box trots att jag har ett abonnemang.
dragonevo
Inlägg: 17
Blev medlem: sön dec 11, 2016 8:12 am

Re: Hur lång tid innan man har kanaler efter betalning?

Inlägg av dragonevo »

Tholakers1 skrev:Hej Krille!

tack för svaret, skall boka idag men just nu har boxen blivit låst efter att min fru skulle prova på en 24 timmars test för andra gången och Mag boxen har blivit låst med "your STB is blocked call provider" och det går inte att göra någonting med fjärr kontrollen!
Jag skall boka ett 12 månaders abbonemang men vill veta innan så det kommer fungerar efter att jag gjort detta men vet inte hur man skall göra riktigt!
Har skickat till admin om att jag skall boka och om dom samtidigt hjälper till att låsa upp spärren, men tyvärr inget svar och hoppas dom svarar idag om det är möjligt så jag kan lägga min order.

Mvh Thomas

Tryck på setup knappen eller mode knappen långt upp till höger på dosan, minns inte vilken då denna bild visas, så hamnar du tillbaka inne i menyn och kan ställa in du vill.
Skriv svar