Kontrollpanel

Moderator: otto

trixus
Inlägg: 3
Blev medlem: sön feb 12, 2017 10:20 am

Re: Kontrollpanel

Inlägg av trixus »

Körde med gamla eftersom det var en gammalt konto men ska prova göra med nya länken sen o orova :D
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Kontrollpanel

Inlägg av admin »

FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Kontrollpanel

Inlägg av FreddyK »

Snart kommer möjligheten att lägga till fler connections till samma line i kontrollpanelen.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
topfuel30
Inlägg: 7
Blev medlem: tor jan 12, 2017 1:30 pm

Re: Kontrollpanel

Inlägg av topfuel30 »

Ser att den verkar redan vara aktiv, men det står oxå att de drar 95% av återstående dagar / ny connection? "Each extra connection will deduct 95% from your ramaining days of subscription."
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Kontrollpanel

Inlägg av FreddyK »

Ja det ser ut vara aktiverat nu.
Kostnaden är 95% av normala priset per extra connection vilket är ett stort skämt då 50% skulle varit mer acceptabelt.
När man lägger till extra connections till en redan aktiv line så beräknas det till 95% av priset av kvarvarande tid.
Ett steg i rätt riktning däremot.
Det är också möjligt att använda det på olika IP med så du kan ta med det till jobbet eller liknande och se där medans fru, barn etc ser som vanligt där hemma.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
tuffy
Inlägg: 148
Blev medlem: ons nov 09, 2016 6:03 pm

Re: Kontrollpanel

Inlägg av tuffy »

Jag loggar in på dashboarden och går till "manage lines" men hur lägger jag till fler lines? Jag kan se status på hur många lines som används (0/1) men hittar inte var jag kan lägga till fler.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Kontrollpanel

Inlägg av FreddyK »

Det är möjligt att lägga till eller förlänga lines i nya dashboarden men IPTVKING har valt att inte ha det aktiverat.
Man kan också lägga till, ändra eller ta bort MAC för Enigma2/MAG för varje line med men även det är avstängt.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Skriv svar