Googlade.... Telia!rapid11 skrev:Vad är ISP?GG08 skrev:GÖTTrapid11 skrev:
Efter omstart och tömt minne i boxen så kom det tillbaka.vilken ISP kör du med?
## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Internet Service Provider / Bredbandsleverantörrapid11 skrev:Vad är ISP?GG08 skrev:GÖTTrapid11 skrev:
Efter omstart och tömt minne i boxen så kom det tillbaka.vilken ISP kör du med?
TeliaGG08 skrev:Internet Service Provider / Bredbandsleverantörrapid11 skrev:Vad är ISP?GG08 skrev:
GÖTTvilken ISP kör du med?
Brukar inte vara några större problem med Telia, så jag kan inte svara för om problemet låg där.rapid11 skrev:TeliaGG08 skrev:Internet Service Provider / Bredbandsleverantörrapid11 skrev:
Vad är ISP?
Men härifrån har det inte varit några problem iaf.
Vi får hoppas att det var en måndagshändelseGG08 skrev:Brukar inte vara några större problem med Telia, så jag kan inte svara för om problemet låg där.rapid11 skrev:TeliaGG08 skrev:
Internet Service Provider / Bredbandsleverantör
Men härifrån har det inte varit några problem iaf.

Då håller vi tummarna att det fungerar som det skarapid11 skrev:Vi får hoppas att det var en måndagshändelseGG08 skrev:Brukar inte vara några större problem med Telia, så jag kan inte svara för om problemet låg där.rapid11 skrev:
Telia
Men härifrån har det inte varit några problem iaf.Har fungerat alldeles utmärkt annars
. Var ju bara borta i 2-3 min

-
Hej!
Jag väntar ivrigt på att stalker portalen ska updateras så att problemen med att spara favoritkanaler löses.
Jag undrar om ni på ett ungefär kan säga när ni har för avsikt att updatera stalkern?
Jag väntar ivrigt på att stalker portalen ska updateras så att problemen med att spara favoritkanaler löses.
Jag undrar om ni på ett ungefär kan säga när ni har för avsikt att updatera stalkern?
Jag har Telia och jag har inte problem med tv-kanalernaGG08 skrev:Då håller vi tummarna att det fungerar som det skarapid11 skrev:Vi får hoppas att det var en måndagshändelseGG08 skrev:
Brukar inte vara några större problem med Telia, så jag kan inte svara för om problemet låg där.
Men härifrån har det inte varit några problem iaf.Har fungerat alldeles utmärkt annars
. Var ju bara borta i 2-3 min

kaffeberoende skrev:Hej!
Den nya uppdateringen av stalker portalen har INTE löst favoritlista problemet. Vi har provat den och förutom ett mindre annorlunda interface kommer den inte med mycket nytt. Den gör de enklare för server sidan däremot med en del punkter.
Bara för mig 95 Animal Planed FHD SE strular? Just nu får jag inte igång kanalen, den försöker ansulta och när den väl kommer igång buffrar den ofta.
Men kanal 120 National Geographic HD SE FI, som är har riktigt bra bild & ljud och 5.1 strular inget alls, inget bruffrande nån gång.
Mvh

Men kanal 120 National Geographic HD SE FI, som är har riktigt bra bild & ljud och 5.1 strular inget alls, inget bruffrande nån gång.
Mvh