Är det din ISP som djävlas tro?labalele skrev:Så servern åkte tydligen ner en stund =)
## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Nu verkar det ha släppt här...GG08 skrev:Har igång MAG 254 u.a. kör stereo med LG också u.aSwennerd skrev:Jag upplever oxå väldigt sega kanalbyten...kör MAG254....buffrar /laggar inte så farligt.GG08 skrev:
Vilka kanaler buffrar för dig?
Är det något med ISP igen?
Vilken ISP använder du GG08?
BBB 250/100Swennerd skrev:Nu verkar det ha släppt här...GG08 skrev:Har igång MAG 254 u.a. kör stereo med LG också u.aSwennerd skrev:
Jag upplever oxå väldigt sega kanalbyten...kör MAG254....buffrar /laggar inte så farligt.
Är det något med ISP igen?
Vilken ISP använder du GG08?
Efter omstart och tömt minne i boxen så kom det tillbaka.rapid11 skrev:Enbart ex-Yu...finns som lista
GÖTTrapid11 skrev:Efter omstart och tömt minne i boxen så kom det tillbaka.rapid11 skrev:Enbart ex-Yu...finns som lista

Hej! har en frågan angående kanal information när man bläddrar i listan! förra veckan kunde jag se dom 3 kommande programmen men nu är det bara tomt!
varför? hjälp mig snälla!!
Hej! har en frågan angående kanal information när man bläddrar i listan! förra veckan kunde jag se dom 3 kommande programmen men nu är det bara tomt!
Felet ligger hos oss, man jobbar på det men kan ta tid.cprintz skrev:Hej! har en frågan angående kanal information när man bläddrar i listan! förra veckan kunde jag se dom 3 kommande programmen men nu är det bara tomt!
Om du sitter med en mobiltfn så ladda ner TV. Nu, TVMATCHEN. Då har du någon koll iaf

Ah Okey! då vet jag att det inte är mitt internet eller box!GG08 skrev:Felet ligger hos oss, man jobbar på det men kan ta tid.cprintz skrev:Hej! har en frågan angående kanal information när man bläddrar i listan! förra veckan kunde jag se dom 3 kommande programmen men nu är det bara tomt!
Om du sitter med en mobiltfn så ladda ner TV. Nu, TVMATCHEN. Då har du någon koll iaf
tack för snabbt svar!
Vad är ISP?GG08 skrev:GÖTTrapid11 skrev:Efter omstart och tömt minne i boxen så kom det tillbaka.rapid11 skrev:Enbart ex-Yu...finns som listavilken ISP kör du med?