Den man får genom mailen då man beställer ett abonnemang.
Är man en gammal användare så kanske man inte fått sin aktiverad och då måste man maila admin om att få tillgång till den.
Jag hoppas bara på att "Support Tickets" fixas till snart och inte säger "Access Denied" med där man kan förklara problem med kanaler mer utförligt som inte är möjligt på vanliga Channel Reports.
Det finns en del andra grejer som är möjligt med men som är inaktiverat som jag hoppas aktiveras med som skulle uinderlätta för alla parter.
Jag fick inte igång de nu på morgonen. Bad gateway!.
Någon med samma problem?
Jag vet inte om det stog 502 eller 504, frugan stängde av precis när jag skulle kolla och jobbet kallade.
Hoppas det är löst när jag kommer hem.
Tänkte bara kolla om det var fler som hade samma problem.
Jag fick inte igång de nu på morgonen. Bad gateway!.
Någon med samma problem?
Jag vet inte om det stog 502 eller 504, frugan stängde av precis när jag skulle kolla och jobbet kallade.
Hoppas det är löst när jag kommer hem.
Tänkte bara kolla om det var fler som hade samma problem.