FreddyK skrev:Nej det är olika källor på kanalerna.
Kan faktiskt se problemen även här idag men jag kan se exakt samma problem och kvalite på samma kanaler hos en annan leverantör med just nu.
Ser ut som att alla leverantörer har samma problem med CMore så problemet är källan som dom flesta använder.
Konstigt att inte IPTVking har fixat källan för cmore live 3. Den har funkat betydligt sämre än tex cmore sport HD under hela hösten.
Det finns nog ingen annan källa just nu och därför ser man det här problemet hos alla.
Däremot så är funkar majoriteten av kanalerna bra för mig normalt sett.
Nissepistol skrev:Just nu kan jag inte titta på en enda kanal, alla spelar i 1-2 sek för att sedan stanna på ”Buffering...”, haft detta i ca 1 vecka och har inte upplevt problem på den tiden förrens nu. Samma på alla svenska och turkiska kanaler.
Löste det genom att dra ut sladden vänta 5 min och sätta i sladden igen på fiberswitchen samt routrarna i huset, kan se fotbollen utan avbrott via wifi än så länge. Bredbandsoperatörerna har en poäng när dem ber en starta om elektroniken
Nissepistol skrev:Just nu kan jag inte titta på en enda kanal, alla spelar i 1-2 sek för att sedan stanna på ”Buffering...”, haft detta i ca 1 vecka och har inte upplevt problem på den tiden förrens nu. Samma på alla svenska och turkiska kanaler.
Löste det genom att dra ut sladden vänta 5 min och sätta i sladden igen på fiberswitchen samt routrarna i huset, kan se fotbollen utan avbrott via wifi än så länge. Bredbandsoperatörerna har en poäng när dem ber en starta om elektroniken
emilrush skrev:När ska man fixa källan till Cmore Live 2 HD??? Där visas istället Cmore Live HD.
Så sjukt jävla störigt varje gång man ska kolla hockey och det inte funkar. Jag kommer byta leverantör när mitt abonnemang går ut om detta inte fixas snart.
Rapportera det i dashboarden så är det större chans att det blir fixat.
Men vad jag kan se så är det exakt samma problem hos andra leverantörer.
Cardsharing är ingen lösning heller då kanalerna är pairade.
Vill också veta vilken leverantör. Har tröttnat på detta nu..Strul nästan varje dag nu. Antingen svart eller så fel kanaler på kanalplatserna. Och de verkar inte bry sig heller..Och sen hot från admins för att vi reagerar. Urdåligt..