## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

Ipvt
Inlägg: 25
Blev medlem: tis apr 18, 2017 6:33 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Ipvt »

Såg på nyheterna nyss att dom gör ändringar på digitala tv nätet i morgon, vet tyvärr inte om det är nått som kommer påverka nått här men om det blir strul i morrn kan man ju ha det i åtanke :P.
Thunder80
Inlägg: 239
Blev medlem: mån nov 07, 2016 4:25 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Thunder80 »

Ipvt skrev:Såg på nyheterna nyss att dom gör ändringar på digitala tv nätet i morgon, vet tyvärr inte om det är nått som kommer påverka nått här men om det blir strul i morrn kan man ju ha det i åtanke :P.
Vart såg du nyheterna om Digitala TV??
Shoestring
Inlägg: 1
Blev medlem: sön maj 28, 2017 7:26 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Shoestring »

IPTV King is expensive you can find cheaper elsewhere... Good luck !
IPTVKing sucks !
Pontusk82
Inlägg: 98
Blev medlem: sön okt 30, 2016 11:08 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Pontusk82 »

Ni som kör med Mag256, vilken är eran senaste uppdatering?? Min heter 220.2.20.01-256
Undrar bara om det finns nån nyare?? Då jag misstänker min inte uppdatera sj...:/?
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av FreddyK »

Ipvt skrev:Såg på nyheterna nyss att dom gör ändringar på digitala tv nätet i morgon, vet tyvärr inte om det är nått som kommer påverka nått här men om det blir strul i morrn kan man ju ha det i åtanke :P.
Det marksända nätet som gör ändringar och inget som påverkar här där det mesta tas ner från satellit.
Bytet till nyare teknik började redan för nåt år sen och har i etapper gått över och ska vara klart i höst.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
snooze1987
Inlägg: 5
Blev medlem: mån maj 15, 2017 4:10 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av snooze1987 »

Någon mer som har problem med comedy central SE? Den får Kodi att stoppa uppspelningen och går ut till huvudmenyn. Händer ca var femte minut. Endast den kanalen som detta händer på.
Emstr
Inlägg: 2
Blev medlem: tor jun 01, 2017 7:09 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Emstr »

Snälla hjälp!! Jag har betalat 1500kr igår men inga kanaler dessutom har jag blivit svartlistad varför
rexzar
Inlägg: 7
Blev medlem: fre jun 02, 2017 5:03 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av rexzar »

snooze1987 skrev:Någon mer som har problem med comedy central SE? Den får Kodi att stoppa uppspelningen och går ut till huvudmenyn. Händer ca var femte minut. Endast den kanalen som detta händer på.
Jag märker av detta på: TV 3 fhd SE + discovery channel fhd se också. Går att spela upp i cirkus 5 min sen hänger sig kanalen och stänger av sig. Testar man starta den igen fungerar det.

Upplevde det igår kväll + nu på morgonen när jag testa. Några fler?
bingis
Inlägg: 3
Blev medlem: sön jun 04, 2017 1:55 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av bingis »

På cmore sport visas nu Viasat sport?
Jag vill helst inte använda cmore sport hd eftersom jag inte har tillräckligt snabb uppkoppling i husvagnen.
Går det att fixa?
tjecken
Inlägg: 76
Blev medlem: mån mar 27, 2017 12:25 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av tjecken »

Hej Investigation Discovery strular funkar en stund sen blir det svart får byta kanal för att den ska funka igen.
Skriv svar