## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Mina kanaler försvann ikväll.. någon som har nå förslag??? Har laddat om å men inget händer....
Nån mer som det ej funkar för????? Inga kanaler alls
-
- Site Admin
nämnde i inlägget ovanför ditt första detta, har du ej läst? Det varade i ca 15 minuter det är ingen annan som har problemNisse123 skrev:Nån mer som det ej funkar för????? Inga kanaler alls
Oj missade det.. jag får inte ens upp vanliga kanallistan får upp en grupp på 63 kanaler å där heter alla kanaler,, no Chanel name... vet ej vad man ska göra nått förslag???
jo här fungerar det inte. error 522....admin skrev:nämnde i inlägget ovanför ditt första detta, har du ej läst? Det varade i ca 15 minuter det är ingen annan som har problemNisse123 skrev:Nån mer som det ej funkar för????? Inga kanaler alls
kom igång igen...Ratata skrev:jo här fungerar det inte. error 522....admin skrev:nämnde i inlägget ovanför ditt första detta, har du ej läst? Det varade i ca 15 minuter det är ingen annan som har problemNisse123 skrev:Nån mer som det ej funkar för????? Inga kanaler alls

Ingen som har nå förslag hur jag kan göra???
Jag får inte heller upp någon kanallista. Det står något i stil med: fail to Playlist URL...
Det började igår och fortfarande inget. Jag har provat att starta om Mediabox, router och TV.
Det började igår och fortfarande inget. Jag har provat att starta om Mediabox, router och TV.
Aippz skrev:Jag får inte heller upp någon kanallista. Det står något i stil med: fail to Playlist URL...
Får inget heller att funka vet inte vad man kan göra mer heller... jag kör genom smart tvn...
-
Här kollar ni om kanalerna ligger nere: http://www.isitdownrightnow.com/mag.ipt ... v.uno.html