## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Moderator: otto
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Alla kanaler flyter fint här med, förutom när det är CL matcher på premium, och dagens la liga match. Konstigt
Norsk Viasat fotboll på Viasat HD
Faktiskt inte detta är Svenskt Viasat Fotboll HD på TV och inte Norska.... Jag kollade nyss!!Calle438 skrev:Norsk Viasat fotboll på Viasat HD
Thunder80 skrev:Faktiskt inte detta är Svenskt Viasat Fotboll HD på TV och inte Norska.... Jag kollade nyss!!Calle438 skrev:Norsk Viasat fotboll på Viasat HD
Jag såg att det blev fixat. Tiden då jag skrev så var Viasat fotboll HD norsk.
Jag tror det är ett bandbredds problem hos iptv leverantören när det är många användare på en och samma kanal. Även svt1 har problem när tex. Melodifestivalen går eller andra populära underhållningsprogram på övriga kanaler. Är det något admin kan bekräfta?
Jag har samma problem ingen epgcprintz skrev:är det nån mer än jag som inte har någon kanal info? har funkat klockrent tills I måndags!
Hej . Första gången jag är inne här på forumet då det är första gången det krånglar lite för mig vet inte ens om jag är på rätt ställe och skriver . Någon kanske kan hjälpa mig rätt isåfall ?
det är TV4 som krånglar i Både vanlig och i HD bild.
Kanalen går men bilden är konstig. Den är suddig och väldigt inzoomad .
Tack för förhand
det är TV4 som krånglar i Både vanlig och i HD bild.
Kanalen går men bilden är konstig. Den är suddig och väldigt inzoomad .
Tack för förhand
Bara för att spinna vidare på detta. Har också uppmärksammat att det är problem med buffring när det är populära program på tv. Nu senast hade jag bekymmer att titta på På spåret på SVT1. Skulle tro att det är många som tittar på detta programmet och kanske detta skapar problem för iptvking? Hade varit bra att få svar på denna fråga och om det finns några lösningar i nära framtid?macki_b skrev:Jag tror det är ett bandbredds problem hos iptv leverantören när det är många användare på en och samma kanal. Även svt1 har problem när tex. Melodifestivalen går eller andra populära underhållningsprogram på övriga kanaler. Är det något admin kan bekräfta?
Tack för en i övrigt bra produkt
he är det någon mer som har problem med tv6 får ingen bild på tv 6 har funkat hela dagen tills nu
Flertalet kanaler ligger nere!!!! I princip funkar inget