BREAKING NEWS

Moderator: otto

djjosse
Inlägg: 23
Blev medlem: lör jan 07, 2017 8:57 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av djjosse »

Verkar likadant med cmore/TV4 HD kanaler.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av GG08 »

djjosse skrev:Verkar likadant med cmore/TV4 HD kanaler.

Många kanaler är tyvärr inte helt åtgärdade ännu, exempelvis Portugal och Ex-yu men vi jobbar på de självklart. En del kanaler verkar inte heller fungera på SmartTV när dom gör de på MAG/TVIP. Vi jobbar även på detta, dessa kommande dagar kan vara lite halv krassliga innan allt är återställt
djjosse
Inlägg: 23
Blev medlem: lör jan 07, 2017 8:57 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av djjosse »

Jag förstår det. Super jobbat so far iaf :D
Darkman
Inlägg: 16
Blev medlem: lör dec 03, 2016 9:41 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av Darkman »

GG08 skrev:Hej!

Många kanaler är tyvärr inte helt åtgärdade ännu, exempelvis Portugal och Ex-yu men vi jobbar på de självklart. En del kanaler verkar inte heller fungera på SmartTV när dom gör de på MAG/TVIP. Vi jobbar även på detta, dessa kommande dagar kan vara lite halv krassliga innan allt är återställt
Jag kan inte mer än berömma eran support :D Skickade ett mail till er igår, fick svar efter två minuter :lol: Jag tror att de flesta av oss har förståelse för att allt inte kan lösas till 100 % omedelbart. Tack för att ni på Iptv King finns. Rekommenderar er till släkt och vänner ! Fortsätt så.......
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av GG08 »

Darkman skrev:
GG08 skrev:Hej!

Många kanaler är tyvärr inte helt åtgärdade ännu, exempelvis Portugal och Ex-yu men vi jobbar på de självklart. En del kanaler verkar inte heller fungera på SmartTV när dom gör de på MAG/TVIP. Vi jobbar även på detta, dessa kommande dagar kan vara lite halv krassliga innan allt är återställt
Jag kan inte mer än berömma eran support :D Skickade ett mail till er igår, fick svar efter två minuter :lol: Jag tror att de flesta av oss har förståelse för att allt inte kan lösas till 100 % omedelbart. Tack för att ni på Iptv King finns. Rekommenderar er till släkt och vänner ! Fortsätt så.......
Tack Darkman

Jag ger supporten ditt beröm :)
NYR85
Inlägg: 7
Blev medlem: fre jan 20, 2017 6:52 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av NYR85 »

Vill bara säga att ni gör ett kanonjobb alla ni som försöker lösa alla vårat lilla "iland-problem" bättre service får man leta ganska hårt efter :!: :!: :!: synd bara att inte alla vuxen kanaler är tillbax :o :o :o :o :D
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av GG08 »

NYR85 skrev:Vill bara säga att ni gör ett kanonjobb alla ni som försöker lösa alla vårat lilla "iland-problem" bättre service får man leta ganska hårt efter :!: :!: :!: synd bara att inte alla vuxen kanaler är tillbax :o :o :o :o :D
Hej NYR85

Tack för din support ska framföra detta vidare.

beträffande vuxenkanalerna så har jag just nu inget nytt att tillföra.

Ha en bra dag
Selneb
Inlägg: 8
Blev medlem: mån feb 13, 2017 7:41 pm

Re: BREAKING NEWS

Inlägg av Selneb »

Har försökt söka bland olika trådar men hittar inte ett svar.
Jag undrar om C-more Live 5 kommer i kanalpaketet? Saknar den kanalen.
Skriv svar