## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
-
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Tv out of order fortvarande annars ok!
Och vips så går den att slå på och av med fjärren, kommer in t.o.m till kanallistan men kanalerna finns intePellepilot skrev:Bittisen skrev:Jobbigt att vänta iblandPellepilot skrev:Har samma problem, men någon skrev om du läser tidigare i tråden att just ”programvaran” (kan vara fel utryck) i boxen har annat språk och kan ta längre tid. Min app i Smart TV fungerar alla kanaler jag normalt tittar på sedan 0630 idag. Däremot boxen har gått från heldöd till åtminstone åtkomst till huvudmenyn. Ge det 1-2 dagar så är du hemma![]()
kollar var o varannan minut hur det ser ut med boxern.
Inget är som väntans tider....

Tack för svar också

-
svedupellet1 skrev:Tv out of order fortvarande annars ok!
-
King is King!
Idag har jag kanaler, hoppas de är klara nu, varit tråkigt att missa hockeyn i helgen bara 

Tittat runt i kanalerna, jag har tyvärr inte alla kanaler ännu. Men den som väntar på något gott........
Goldwing skrev:Idag har jag kanaler, hoppas de är klara nu, varit tråkigt att missa hockeyn i helgen bara
Senast redigerad av 1 Bittisen, redigerad totalt 0 gånger.
En fråga till folket här, vilken router rekommenderar ni för bästa stabila resultat?
Tack på förhand
Tack på förhand

Bittisen skrev:Det har jag räknat med att missa då slipper man bli besviken om det inte funkar men skulle bli superglad om det gått igång till morgondagens matcherGoldwing skrev:Idag har jag kanaler, hoppas de är klara nu, varit tråkigt att missa hockeyn i helgen bara
inga kanaler än på min iptv box 410.
kommer in där kanal listan ska vara men inga kanaler syns.
kommer in där kanal listan ska vara men inga kanaler syns.