svedupellet1 skrev:Kommer inte in i Dashboard, fortvarande "502 Bad Gateway" det innebär att mitt konto är borta samt kanaler!
Läser att vissa ser TV redan kan det stämma?
Det innebär INTE att ditt konto är borta, endast att du inte kan göra ändringar eller hämta info ur det...
Jag kommer inte åt min heller (ännu), men kanalerna fungerar fint nu...
Senast redigerad av 1 ThoBer, redigerad totalt 0 gånger.
Jag kan se svenska, UK samt US kanaler... kanske flera har inte kollat
Riktigt alla fungerar inte klockrent ännu... men fungerar bättre än det gjort senaste veckorna...
Märkligt testa med en annan app eller ifall du kan rensa cache och möjligen data med och lägga in igen.
Då Bein kanalerna fungerar så låter det som att DNS fungerar iaf.
Tjena!
Det har dykt upp ett problem sedan fredags denna veckan. Har inte kunnat kolla på någon IPTV alls, det verkar som min m3u link inte vill fungera längre. Försökt testa med flera olika program. Dock har jag abonnemang ända tills Mars nästa år så den ska vara aktiv. Min bror hade samma problem men hans kanaler har börjat fungera idag och det är inga problem. Jag har försökt kontakta support men inte fått något svar. Någon som har något tips för detta?
Ja läs några sidor bakåt så förstår du.
Det finns också ett meddelande under "Nyheter & Meddelanden" så det finns 2 ställen man kan läsa om vad som händer.
FreddyK skrev:Märkligt testa med en annan app eller ifall du kan rensa cache och möjligen data med och lägga in igen.
Då Bein kanalerna fungerar så låter det som att DNS fungerar iaf.
Gjort.
Har GSE appen också. Så starta den och där funka det kalas. Så troligen får man gå över till att köra den tills vidare
Ändrar man ens i routern eller i inställningar på boxen?
Har haft 8.8.8.8 i inställningar i routern sen en gång tidigare när det strulade.
Funkar inte på mina boxar längre.
Fortfarande fel på sidan och ladda om portalen.
Är det bara att avvakta eller ska man göra något i inställningar?
Om du redan har i routern så ska alla dina enheter använda sig av den DNS och därför rekommenderar jag att man gör det just i routern.
Det fungerar att ändra på enheterna med men då måste man göra det på alla ställen om man tittar på flera ställen.
Testat starta om både router och box ifall det hjälper?