Sida 1 av 1
Check playlist URL - connect failed. Hur löser jag det?
Postat: ons maj 03, 2017 3:12 pm
av hugge4
När jag ska starta appen på tvn så laddar det till det står "Check playlist URL!" - "Connect failed!"
Jag har försökt göra det som står att man ska göra på er hemsida i "felsökning". Men inget av det funkar.
Jag kan se på alla kanaler på min telefon, men inte på tvn.
Allt har funkat felfritt sen 22 april. Så jag undrar hur/vad jag ska göra?
Re: Check playlist URL - connect failed. Hur löser jag det?
Postat: ons maj 03, 2017 3:31 pm
av FreddyK
Testat att starta om TVn?
Ifall telefonen inte är på lokala nätverket så kanske IP är bannat.
Kolla på
http://clientportal.link ifall den säger att du är bannad.
Står det Access denied så är IP inte bannat.
Re: Check playlist URL - connect failed. Hur löser jag det?
Postat: ons maj 03, 2017 3:34 pm
av hugge4
FreddyK skrev:Testat att starta om TVn?
Ifall telefonen inte är på lokala nätverket så kanske IP är bannat.
Kolla på
http://clientportal.link ifall den säger att du är bannad.
Står det Access denied så är IP inte bannat.
Det har gjort. Har även "laddat upp" och "resetat" listan. Även väntat en dag ifall det var något "lagg".
Re: Check playlist URL - connect failed. Hur löser jag det?
Postat: mån jul 03, 2017 9:39 am
av kakasmall
Bra idé! Vi älskar att besöka i din ... vi kommer snart tillbaka..
^_^
goldenslot register^_^
^_^
GCLUB มือถือ^_^