Polska Kanaler

Moderator: otto

kaitracid
Inlägg: 2
Blev medlem: mån jan 09, 2017 11:30 am

Polska Kanaler

Inlägg av kaitracid »

Hejsan.
Jag håller på att testa eran 24h åtkomst nu och måste säga att de kanaler som finns har fungerat klockrent nu under dagen.
Min fråga är hur står det sig under kvällstid med era servrar då jag är orolig för lagg om mycket folk använder samtidigt. Om man ska betala 600 kr vill man nog att det skall fungera flytande (har fiber uppkoppling)
Andra frågan är om det finns risk att kanaler försvinner...i mitt fall polska kanaler.
Med vänlig hälsning,
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Polska Kanaler

Inlägg av GG08 »

kaitracid skrev:Hejsan.
Jag håller på att testa eran 24h åtkomst nu och måste säga att de kanaler som finns har fungerat klockrent nu under dagen.
Min fråga är hur står det sig under kvällstid med era servrar då jag är orolig för lagg om mycket folk använder samtidigt. Om man ska betala 600 kr vill man nog att det skall fungera flytande (har fiber uppkoppling)
Andra frågan är om det finns risk att kanaler försvinner...i mitt fall polska kanaler.
Med vänlig hälsning,
Hej
Med våra servrar har inte några problem, skulle det vara lagg osv, så kan det mycket väl ligga hemma hos dig. Men om du går in och läser i trådarna "ni som har problem med Bahnof "
Samt "SAMLINGSTRÅD en för problem där kan du få se vad andra skriver om lagg etc.

Nu är det inte vi som har Polska kanaler utan dessa lånar vi från en annan leverantör.
Har inte riktigt koll på dom Polska kanal paketen.


IPTV King bistår med sändning av Skandinavien, Portugal, jugoslaviska, turkiska samt iranska kanaler. Resten lånar vi av andra iptv leverantörer och de lånar de kanaler vi sänder av oss i utbyte.
kaitracid
Inlägg: 2
Blev medlem: mån jan 09, 2017 11:30 am

Re: Polska Kanaler

Inlägg av kaitracid »

Ok då hoppas jag att ni fortsätter med det framöver
Då ni isåfall fått en ny kund :D Med vänlig hälsning,
syle83
Inlägg: 2
Blev medlem: tis feb 28, 2017 4:32 pm

Re: Polska Kanaler

Inlägg av syle83 »

Det hoppas jag med köpte paketet för några dagar sen . är super nöjd . Då hoppas man bara att Polska kanaler fortsätter
kakasmall
Inlägg: 5
Blev medlem: mån jul 03, 2017 9:36 am

Re: Polska Kanaler

Inlägg av kakasmall »

Trevlig plats! Vi älskar att besöka i din ... vi kommer snart tillbaka


^_^goldenslot register^_^


^_^GCLUB มือถือ^_^
Skriv svar