Sida 3 av 5

Re: Ny information

Postat: fre mar 01, 2019 3:38 pm
av Jinxy
Jeg har slet ikke kunne komme så langt at jeg kunne skrive ind mit bank nr.
Den bare Loader uden at der sker noget.

Jeg prøvede også med bitcoins. Det var det samme. Den siger bare “ loading payment” og så hvid side uden at man kan komme videre.

Re: Ny information

Postat: fre mar 01, 2019 4:35 pm
av FreddyK
Testa rensa cache, cookies etc eller testa med en annan webbläsare.

Re: Ny information

Postat: lör mar 02, 2019 6:29 am
av basen82
Jag gjorde ett nyköp på ny lina och betalade med kort och pengarna vart reserverade som skyddat belopp på Swedbank.
Men efter en halvtimme hade Swedbank hävt skyddade beloppet och transaktionen var helt borta. Finns inte med bland tidigare köp. Och pengarna var tillbaka på kontot. Någon som varit med om det?

Re: Ny information

Postat: lör mar 02, 2019 6:36 am
av M89SWE
basen82 skrev:Jag gjorde ett nyköp på ny lina och betalade med kort och pengarna vart reserverade som skyddat belopp på Swedbank.
Men efter en halvtimme hade Swedbank hävt skyddade beloppet och transaktionen var helt borta. Finns inte med bland tidigare köp. Och pengarna var tillbaka på kontot. Någon som varit med om det?



Samma här.

Kan någon admin bekräfta att man kan få det att fungera idag, kanske med köp via bitcoins. Är inte sugen på betala det här och sen ändå vara tvungen att betala cmore sport

Re: Ny information

Postat: lör mar 02, 2019 6:46 am
av basen82
Samma här.

Kan någon admin bekräfta att man kan få det att fungera idag, kanske med köp via bitcoins. Är inte sugen på betala det här och sen ändå vara tvungen att betala cmore sport


Det dök upp sen i history att den hade blivit refunded. Jag har ju en lina sen tidigare, men man kanske inte får beställa fler ? Jag har iallafall skaffat ett revloult kort för framtida handlingar.

Re: Ny information

Postat: lör mar 02, 2019 9:12 am
av ke84
Jag provade imorse att betala med Bitcoin, tyvärr utan resultat. Transaktionen dök aldrig upp i dashboarden, därför väntar jag nu på att support svarar.

Re: Ny information

Postat: lör mar 02, 2019 10:01 am
av basen82
Jag gjorde ett nytt försök med Revolut kort och fick fram koden som skulle anges, men det fungerade inte att ange den så köpet hävdes efter 3 försök. Så något spökar. Kör i Chrome, rensat catche å webbhistorik å allt.

Re: Ny information

Postat: lör mar 02, 2019 10:10 am
av FreddyK
basen82 skrev:Jag gjorde ett nytt försök med Revolut kort och fick fram koden som skulle anges, men det fungerade inte att ange den så köpet hävdes efter 3 försök. Så något spökar. Kör i Chrome, rensat catche å webbhistorik å allt.

Märkligt

basen82 skrev:
Samma här.

Kan någon admin bekräfta att man kan få det att fungera idag, kanske med köp via bitcoins. Är inte sugen på betala det här och sen ändå vara tvungen att betala cmore sport


Det dök upp sen i history att den hade blivit refunded. Jag har ju en lina sen tidigare, men man kanske inte får beställa fler ? Jag har iallafall skaffat ett revloult kort för framtida handlingar.

Nej du kan köpa flera lines det är inga problem.
Grattis till att ha upptäckt Revolut :)
Väldigt smidigt också att hantera slå av och på funktioner i appen med om man har det fysiska kortet.
Men är man mest ute efter internetköpen så räcker det med dom virtuella korten.

Re: Ny information

Postat: lör mar 02, 2019 11:07 am
av basen82
FreddyK skrev:
basen82 skrev:Jag gjorde ett nytt försök med Revolut kort och fick fram koden som skulle anges, men det fungerade inte att ange den så köpet hävdes efter 3 försök. Så något spökar. Kör i Chrome, rensat catche å webbhistorik å allt.

Märkligt

basen82 skrev:
Samma här.

Kan någon admin bekräfta att man kan få det att fungera idag, kanske med köp via bitcoins. Är inte sugen på betala det här och sen ändå vara tvungen att betala cmore sport


Det dök upp sen i history att den hade blivit refunded. Jag har ju en lina sen tidigare, men man kanske inte får beställa fler ? Jag har iallafall skaffat ett revloult kort för framtida handlingar.

Nej du kan köpa flera lines det är inga problem.
Grattis till att ha upptäckt Revolut :)
Väldigt smidigt också att hantera slå av och på funktioner i appen med om man har det fysiska kortet.
Men är man mest ute efter internetköpen så räcker det med dom virtuella korten.


Jag gjorde ett nytt försök, och koden syns bra i Revolut det står XXXX Dashboard och jag försöker verifiera den så säger dashboard att det är felaktig kod. Prövat två gånger nu utan lyckas. Vet inte om det kanske har något att göra med att det står pending i revolut så man lär vänta tills status ändras där i ?

Re: Ny information

Postat: lör mar 02, 2019 11:18 am
av FreddyK
Om koden syns borde det fungera tycker jag men som du säger du kanske kan testa tills pending har försvunnit.