Ny information

Moderator: otto

Jinxy
Inlägg: 40
Blev medlem: sön apr 09, 2017 7:54 am

Re: Ny information

Inlägg av Jinxy »

Jeg har slet ikke kunne komme så langt at jeg kunne skrive ind mit bank nr.
Den bare Loader uden at der sker noget.

Jeg prøvede også med bitcoins. Det var det samme. Den siger bare “ loading payment” og så hvid side uden at man kan komme videre.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Ny information

Inlägg av FreddyK »

Testa rensa cache, cookies etc eller testa med en annan webbläsare.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
basen82
Inlägg: 23
Blev medlem: ons dec 28, 2016 6:09 pm

Re: Ny information

Inlägg av basen82 »

Jag gjorde ett nyköp på ny lina och betalade med kort och pengarna vart reserverade som skyddat belopp på Swedbank.
Men efter en halvtimme hade Swedbank hävt skyddade beloppet och transaktionen var helt borta. Finns inte med bland tidigare köp. Och pengarna var tillbaka på kontot. Någon som varit med om det?
M89SWE
Inlägg: 2
Blev medlem: fre mar 01, 2019 8:01 am

Re: Ny information

Inlägg av M89SWE »

basen82 skrev:Jag gjorde ett nyköp på ny lina och betalade med kort och pengarna vart reserverade som skyddat belopp på Swedbank.
Men efter en halvtimme hade Swedbank hävt skyddade beloppet och transaktionen var helt borta. Finns inte med bland tidigare köp. Och pengarna var tillbaka på kontot. Någon som varit med om det?

Samma här.

Kan någon admin bekräfta att man kan få det att fungera idag, kanske med köp via bitcoins. Är inte sugen på betala det här och sen ändå vara tvungen att betala cmore sport
basen82
Inlägg: 23
Blev medlem: ons dec 28, 2016 6:09 pm

Re: Ny information

Inlägg av basen82 »

Samma här.

Kan någon admin bekräfta att man kan få det att fungera idag, kanske med köp via bitcoins. Är inte sugen på betala det här och sen ändå vara tvungen att betala cmore sport
Det dök upp sen i history att den hade blivit refunded. Jag har ju en lina sen tidigare, men man kanske inte får beställa fler ? Jag har iallafall skaffat ett revloult kort för framtida handlingar.
ke84
Inlägg: 1
Blev medlem: lör mar 02, 2019 9:10 am

Re: Ny information

Inlägg av ke84 »

Jag provade imorse att betala med Bitcoin, tyvärr utan resultat. Transaktionen dök aldrig upp i dashboarden, därför väntar jag nu på att support svarar.
basen82
Inlägg: 23
Blev medlem: ons dec 28, 2016 6:09 pm

Re: Ny information

Inlägg av basen82 »

Jag gjorde ett nytt försök med Revolut kort och fick fram koden som skulle anges, men det fungerade inte att ange den så köpet hävdes efter 3 försök. Så något spökar. Kör i Chrome, rensat catche å webbhistorik å allt.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Ny information

Inlägg av FreddyK »

basen82 skrev:Jag gjorde ett nytt försök med Revolut kort och fick fram koden som skulle anges, men det fungerade inte att ange den så köpet hävdes efter 3 försök. Så något spökar. Kör i Chrome, rensat catche å webbhistorik å allt.
Märkligt
basen82 skrev:
Samma här.

Kan någon admin bekräfta att man kan få det att fungera idag, kanske med köp via bitcoins. Är inte sugen på betala det här och sen ändå vara tvungen att betala cmore sport
Det dök upp sen i history att den hade blivit refunded. Jag har ju en lina sen tidigare, men man kanske inte får beställa fler ? Jag har iallafall skaffat ett revloult kort för framtida handlingar.
Nej du kan köpa flera lines det är inga problem.
Grattis till att ha upptäckt Revolut :)
Väldigt smidigt också att hantera slå av och på funktioner i appen med om man har det fysiska kortet.
Men är man mest ute efter internetköpen så räcker det med dom virtuella korten.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
basen82
Inlägg: 23
Blev medlem: ons dec 28, 2016 6:09 pm

Re: Ny information

Inlägg av basen82 »

FreddyK skrev:
basen82 skrev:Jag gjorde ett nytt försök med Revolut kort och fick fram koden som skulle anges, men det fungerade inte att ange den så köpet hävdes efter 3 försök. Så något spökar. Kör i Chrome, rensat catche å webbhistorik å allt.
Märkligt
basen82 skrev:
Samma här.

Kan någon admin bekräfta att man kan få det att fungera idag, kanske med köp via bitcoins. Är inte sugen på betala det här och sen ändå vara tvungen att betala cmore sport
Det dök upp sen i history att den hade blivit refunded. Jag har ju en lina sen tidigare, men man kanske inte får beställa fler ? Jag har iallafall skaffat ett revloult kort för framtida handlingar.
Nej du kan köpa flera lines det är inga problem.
Grattis till att ha upptäckt Revolut :)
Väldigt smidigt också att hantera slå av och på funktioner i appen med om man har det fysiska kortet.
Men är man mest ute efter internetköpen så räcker det med dom virtuella korten.
Jag gjorde ett nytt försök, och koden syns bra i Revolut det står XXXX Dashboard och jag försöker verifiera den så säger dashboard att det är felaktig kod. Prövat två gånger nu utan lyckas. Vet inte om det kanske har något att göra med att det står pending i revolut så man lär vänta tills status ändras där i ?
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Ny information

Inlägg av FreddyK »

Om koden syns borde det fungera tycker jag men som du säger du kanske kan testa tills pending har försvunnit.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Skriv svar