TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-22

Här annonseras alla Kampanjer och Lotterier vi kommer att ha

Moderator: otto

hernis
Inlägg: 1
Blev medlem: fre okt 21, 2016 2:24 pm

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av hernis »

Jag vill också vara med
andersjos
Inlägg: 1
Blev medlem: fre okt 21, 2016 6:43 pm

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av andersjos »

Hej,
Jag vill delta i utlottningen.
Plantan
Inlägg: 1
Blev medlem: fre okt 21, 2016 6:03 pm

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av Plantan »

Jag är gärna med i utlottningen. Perfekt tillfälle att testa iptv tjänsten.
Uppfyller självklart alla kriterier.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-22

Inlägg av admin »

Lotteriet stängs för nya regsitreringar idag 2016-10-22 18.00 och en vinnare kommer snart lottas ut.
Vi valde att stänga ner lottieret för att det var alldeles för många som missförstod detta och det påverkade vår försäljning negativt. Lotteriet var skapat för kunna ge en rättvis recension av en ny produkt och inget annat. Det var inte skapat som en metod att få en gratis box och tv kanaler för att man är snygg eller har fint hår! Strax följer lista av kvalificerade medlemmar som ska väljas ut för lotteriet
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-22

Inlägg av admin »

Listan av deltagare blev kortare än vad vi trodde. Men den blev iaf filtrerad till de som verkligen är seriösa.

Ni som ALDRIG har tagit kontakt med oss innan och skapat konto ENDAST för denna utlottning har blivit diskvalificerade då vi ej kan vara säkra på hur seriösa ni är.

Ni som har kontaktat oss för 2 månader sedan för ett provkonto och aldrig mer hört av er igen har blivit diskvalificerade. Har ni skapat ett provkonto och inte köpt så har ni inte varit nöjda med tjänsten och då är ej denna box något för er.

Ni som skapade nya konton bakom VPN har blivit diskvalificerade då vi ej kan veta om det gäller flera konton som har skapats i hopp om att öka oddsen för vinst.

Ni som kommer väljas ut för utlottning är

essemH
dirren73
Lennart
Ruf
ttaikon
Dgr8
bengebong
andersjos
kaffeberoende


Vi återkommer med vinnare inom kort
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-22

Inlägg av admin »

Vinnaren är:

https://vid.me/vWD5
Ruf
Inlägg: 54
Blev medlem: tor okt 20, 2016 11:38 am
Ort: Göteborg

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-22

Inlägg av Ruf »

Grattis då bengebong :D
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-22

Inlägg av admin »

Ruf skrev:Grattis då bengebong :D
Ja stort grattis!

Synd att MAG boxen är så populär och det är det enda folk hittar när dom gör research om iptv. Denna boxen är helt jävla otrolig, och att den har en buffer på hela 5000ms gör de inte helt fel heller.

Vi får avvakta Bengebongs recension så kanske vi tar in ett fåtal enheter för att se hur de går. Prismässigt så ligger den ju i samma klass som MAG boxen men en del punkter vi noterade är

+ Mycket fina möjligheter till Customization
+ SD Kort läsare
+ Går att gömma i skåp/hyllor då IR mottagaren förlängs med kabel
+ Massiv buffer, dunder stabil
+ Bra för den teknik tokige
+ Sleepmode. När du inte tittar på TV så känner den av detta och startar skärmsläckaren vilket sparar på vår bandbredd
- 10-15% segare i navigation i portalen än MAG
issue
Inlägg: 30
Blev medlem: ons okt 19, 2016 7:31 am

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-22

Inlägg av issue »

admin skrev:Listan av deltagare blev kortare än vad vi trodde. Men den blev iaf filtrerad till de som verkligen är seriösa.

Ni som ALDRIG har tagit kontakt med oss innan och skapat konto ENDAST för denna utlottning har blivit diskvalificerade då vi ej kan vara säkra på hur seriösa ni är.

Ni som har kontaktat oss för 2 månader sedan för ett provkonto och aldrig mer hört av er igen har blivit diskvalificerade. Har ni skapat ett provkonto och inte köpt så har ni inte varit nöjda med tjänsten och då är ej denna box något för er.

Ni som skapade nya konton bakom VPN har blivit diskvalificerade då vi ej kan veta om det gäller flera konton som har skapats i hopp om att öka oddsen för vinst.

Ni som kommer väljas ut för utlottning är

essemH
dirren73
Lennart
Ruf
ttaikon
Dgr8
bengebong
andersjos
kaffeberoende


Vi återkommer med vinnare inom kort
tråkigt att jag blev diskad. men jag skapade dock kontot INNAN eran post kom upp då jag är en seriös köpare
essemH
Inlägg: 26
Blev medlem: ons okt 19, 2016 9:31 am

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-22

Inlägg av essemH »

Vill säga grattis till bengebong, nu ser jag fram emot en recension av denna boxen så jag vet vilken jag ska köpa!
Tråkigt att kampanjen blev missförståd för jag tycker den var super bra, att ge en medlem chansen att få recensera den nya boxen från ett opartiskt perspektiv. Vill även tacka för att jag fick vara med på utlottningen, det var spännande in i det sista när jag kollade på filmen!
Skriv svar