TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-22

Här annonseras alla Kampanjer och Lotterier vi kommer att ha

Moderator: otto

admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-22

Inlägg av admin »

Introduktion
Vi blev kontaktade av den nya ryska tillverkaren för som har skickat ut ett Demo exemplar av sin hårdvara TVIP S-Box 410. Denna tillverkare lovar att denna box ska vara mycket bättre än någon annan på marknaden, och är även kompatibel med vår Stalker Portal (Den som MAG Boxarna kör) och utlovar mycket bättre prestanda än vad någon MAG box kan leverera. Vi är självklart väldigt skeptiska till detta så vi tänkte be er om hjälp samtidigt som vi själva utvärderar denna.

Vår DEMO enhet kommer att nå oss imorgon (till Baku, Azerbaijan). Vi kommer att testköra denna stenhårt i några dagar för att kunna hitta buggar, fel samt ge tips på förbättringar till TVIP. Efter detta paketeras startpaketet och skickas vidare till Sverige. Där kommer den finnas just för detta lotteriets ändamål.

Lottieret
- Startpaket med TVIP S-Box 410
- 5 Månaders Abonnemang

Lotteriet avgörs 2016-10-22 och vinnaren slumpas ut. Vi kommer att skriva ner alla smeknamn i denna tråden (endast ett deltagande per person, skapa inga fler konton för att delta det märker vi snabbt och då blir ni diskvalificerade) och sedan lägga namnen i en skål, blunda, och sedan dra en person ur denna skål som blir den lyckliga vinnaren.

Deltagande
Svara på denna tråd att du vill delta, skicka sedan ett privat meddelande till oss (på forumet inte på mailen) där du skriver ner din mail adress så vi kan koppla användarnamn på forumet med en mail adress.

Vad vi kräver av dig
Meningen är att vi ska börja sälja detta startpaket om allt ser bra ut och detta är en box att satsa på. För att kunna rättvist marknadsföra denna (utan massa försäljar skitsnack) så vill vi att vinnaren av detta startpaket ger en så RÄTTVIS recension som möjligt. Vi kommer inte begära att ni ljuger, är den dålig så säljer vi den inte är den bra så gör vi det, punkt slut. Vi är här för att trivas och ha en bra relation med våra kunder.

Krav av deltagare:
- Deltagare ska ha minst en timme om dagen att använda boxen (genomsnittligt tv tittande)
- Deltagare ska behärska det svenska språket (För att kunna skriva en utförlig recension)
- Deltagare ska senast den tioende dagen efter ha fått sitt startpaket skriva en recension utifrån en mall som vi bistår med på detta forum.
- Deltagare ska ha en uppkoppling på minst 30mbit/s hemma, kunna köra trådad anslutning samt inneha en TV som klarar FULL HD upplösning
- Deltagare ska ha hyfsad teknisk vana, inget datorproffs men absolut inte främmande för begrepp som Nätverk, Router, Brandvägg, IP osv

Vinnare
Vinnaren kommer att presenteras i denna tråd samt bli kontaktad för leveransuppgifter av enheten.



Frågor om lotteriet kan ställas i denna tråd, är de något som vi har missat lägger vi till det UNDER denna rad för alla att läsa


EDIT: Vi har valt att stänga registreringar till lotteriet idag 2016-10-22 18:00 information om varför kommer i tråden
essemH
Inlägg: 26
Blev medlem: ons okt 19, 2016 9:31 am

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av essemH »

Jag vill gärna delta i detta lotteri, det vore hemskt roligt att få utvärdera en ny produkt, teknik nörd som man är :)
issue
Inlägg: 30
Blev medlem: ons okt 19, 2016 7:31 am

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av issue »

Jag vill! Är inte befintlig kund men skaffade konto här tidigare idag för jag ska testa detta.
Jag uppfyller alla krav samt att jag är datorproffs, samt att sambon kan testa detta hon med och hon är verkligen inget proffs =)
issue
Inlägg: 30
Blev medlem: ons okt 19, 2016 7:31 am

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av issue »

en fråga som jag inte tror framgick. om man vinner utlottningen, får man behålla lådan efter recension eller ska denna skickas tillbaka?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av admin »

issue skrev:en fråga som jag inte tror framgick. om man vinner utlottningen, får man behålla lådan efter recension eller ska denna skickas tillbaka?
Du behåller den =)
Drswe
Inlägg: 6
Blev medlem: fre sep 30, 2016 2:24 pm

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av Drswe »

vill oxå delta i dena utlottning
kaffeberoende
Inlägg: 124
Blev medlem: tis aug 23, 2016 1:37 pm

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av kaffeberoende »

Jag deltar gladeligen i lotteriet. Jag uppfyller alla era krav.
dirren73
Inlägg: 5
Blev medlem: ons okt 12, 2016 8:37 pm

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av dirren73 »

Jag vill gärna delta, vinna och skriva en väldigt bra recension utifrån mina erfarenheter med boxen. :) Uppfyller alla krav med råge, givetvis.

Må skålen gifva er MITT namn i handen! ;)
Kroaten
Inlägg: 1
Blev medlem: ons okt 19, 2016 7:48 pm

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av Kroaten »

Uppfyller kraven och skulle vara kul att utvärdera denna box
Lennart
Inlägg: 47
Blev medlem: lör aug 27, 2016 10:02 am

Re: TVIP S-Box 410 Utlottning Avslutas 2016-10-31

Inlägg av Lennart »

Jag är också intresserad av att delta.
Skriv svar