Bannad...

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

killroy10
Inlägg: 3
Blev medlem: fre apr 14, 2017 6:44 am

Bannad...

Inlägg av killroy10 »

Om man blir bannad, blir man det på livstid?
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Bannad...

Inlägg av FreddyK »

Maila bara supporten så plockar dom nog bort IP.
Enklast för dom flesta är nog att bara se till att få ett nytt IP så fungerar det igen.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
peppe6912
Inlägg: 1
Blev medlem: tor okt 12, 2017 7:17 pm

Re: Bannad...

Inlägg av peppe6912 »

om man blivit bannad för att gjort ett misstag vid köp av box o även betalat med swish,hur rättar man till de,
dom svarar inte på mejl.
Dodol
Inlägg: 31
Blev medlem: ons okt 18, 2017 6:46 pm

Re: Bannad...

Inlägg av Dodol »

jag gjorde misstaget vid betalning att jag angav mitt eget epost istället för det som skulle anges enligt instruktionen. jag har försökt komma i kontakt med admin tvp ggr nu (det första för mer än 27 timmar sedan) men jag har verken fått någon epost eller svar från supporten.

Enligt instruktionen skall de återkomma med svar/URL inom 24 timmar men inget alls har hänt.Vet inte när jag tycker att det börjar bli dags att bli oroligt
klabbe
Inlägg: 1
Blev medlem: sön jan 07, 2018 12:13 pm

Re: Bannad...

Inlägg av klabbe »

Jag gjorde också samma misstag och råkade ange min egen epost istället för den korrekta,
får se vad som händer nu, Har det löst sig för dig?
Stevebo18
Inlägg: 1
Blev medlem: lör jan 27, 2018 3:11 pm

Re: Bannad...

Inlägg av Stevebo18 »

Ni som råkade skriva er egen epost istället för den korrekta vid beställning,
hur har det gått? Råkade själv göra samma misstag:( Vet inte om jag ska avvakta eller maila dom.
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Bannad...

Inlägg av otto »

Hejsan alla
Kan ta lite längre tid för er som inte fått era abonnemang ursäkta dröjsmålet.

Alla resurser jobbar med andra stora problem just nu.
Så låt teknikerna(admin) jobba och få arbetsro, mera om vad detta är vid senare tillfälle.
OttO Moderator IPTVKING
Skriv svar