Råkade ha på två enheter samtidigt

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

rassler
Inlägg: 29
Blev medlem: mån apr 17, 2017 2:14 pm

Råkade ha på två enheter samtidigt

Inlägg av rassler »

Hej

Jag gjorde ett misstag och glömde bort att jag var inloggad på min smarttv i stora rummet och samtidigt ville jag konfigurera min Apple TV 4 i sovrummet så att när jag inte tittar på min tv i stora rummet så vill jag se tv i sovrummet.

Nu får jag inte upp kanalerna på min smarttv?

Jag gjorde ett misstag och min avsikt var inte att kunna se på två enheter samtidigt.


Mvh

RASSLER
Nvidia Shield Pro 2017, Mag 254 v.2, Yamaha Rx-681 4k, Philips Ambilight 55" 4k, Philips Hue, Logitech Harmony Elite, Amazon Echo Dot.
Fnaskwald
Inlägg: 21
Blev medlem: tis feb 07, 2017 8:08 pm

Re: Råkade ha på två enheter samtidigt

Inlägg av Fnaskwald »

rassler skrev:Hej

Jag gjorde ett misstag och glömde bort att jag var inloggad på min smarttv i stora rummet och samtidigt ville jag konfigurera min Apple TV 4 i sovrummet så att när jag inte tittar på min tv i stora rummet så vill jag se tv i sovrummet.

Nu får jag inte upp kanalerna på min smarttv?

Jag gjorde ett misstag och min avsikt var inte att kunna se på två enheter samtidigt.


Mvh

RASSLER
Tror nog det kan hänga ihop med att ingen har några kanaler just nu
rassler
Inlägg: 29
Blev medlem: mån apr 17, 2017 2:14 pm

Re: Råkade ha på två enheter samtidigt

Inlägg av rassler »

Ok det inträffade samtidigt så jag trodde att jag blev blockad eller avstängd :) blev lite orolig haha
Nvidia Shield Pro 2017, Mag 254 v.2, Yamaha Rx-681 4k, Philips Ambilight 55" 4k, Philips Hue, Logitech Harmony Elite, Amazon Echo Dot.
rassler
Inlägg: 29
Blev medlem: mån apr 17, 2017 2:14 pm

Re: Råkade ha på två enheter samtidigt

Inlägg av rassler »

Kanalerna upp igen :)
Nvidia Shield Pro 2017, Mag 254 v.2, Yamaha Rx-681 4k, Philips Ambilight 55" 4k, Philips Hue, Logitech Harmony Elite, Amazon Echo Dot.
Skriv svar