piratliga gripen

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Thunder80
Inlägg: 239
Blev medlem: mån nov 07, 2016 4:25 pm

Re: piratliga gripen

Inlägg av Thunder80 »

Ikväll var det nyhets sändning på TV4 om Prita TV och dem visade litegrann IPTV King hemsidan..Tänkte meddela er!! Så var försiktig att inte lämna för mycket info på nätet.. Tänker på IPTV King!! Jag är rädd om er och våra fina TV-Kanaler vi har :)
swehub
Inlägg: 103
Blev medlem: tis jan 31, 2017 11:29 pm

Re: piratliga gripen

Inlägg av swehub »

Var rädd om er! :roll: Precis beställt en Android box och vill inte förlora en så bra leverantör som IP-TV kingen och den ska inte användas till Netflix utan ska hackas upp med vlc och full text support :D
Tack för den här tiden =)
lagal
Inlägg: 37
Blev medlem: mån feb 06, 2017 6:58 am

Re: piratliga gripen

Inlägg av lagal »

http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/illeg ... er-3806892

i detta klipp ser man iptvkingens hemsida. behöver man börja bli orolig eller?
macki_b
Inlägg: 102
Blev medlem: mån jan 30, 2017 9:27 am

Re: piratliga gripen

Inlägg av macki_b »

Konstigt att tv leverantörerna inte förstår varför vissa tjänster kommer till???? Tv är alldeles för DYRT idag!!! SÄNK PRISERNA så kanske de får rätsida på sitt skallade problem!
macki_b
Inlägg: 102
Blev medlem: mån jan 30, 2017 9:27 am

Re: piratliga gripen

Inlägg av macki_b »

Konstigt att tv leverantörerna inte förstår varför vissa tjänster kommer till???? Tv är alldeles för DYRT idag!!! SÄNK PRISERNA så kanske de får rätsida på sitt såkallade problem!
Thunder80
Inlägg: 239
Blev medlem: mån nov 07, 2016 4:25 pm

Re: piratliga gripen

Inlägg av Thunder80 »

macki_b skrev:Konstigt att tv leverantörerna inte förstår varför vissa tjänster kommer till???? Tv är alldeles för DYRT idag!!! SÄNK PRISERNA så kanske de får rätsida på sitt såkallade problem!
Inte bara det utan också vi som inte har möjligt att ta in tv-kanalerna via Satellit som älskar Språk!! Både Bostadsrättsförening och Hyrätts dem säger nej till att få sätta upp Parabol..!! Ja det finns möjligt för oss som älskar språk är att titta via IPTV istället.. Så var är det problemet med nya Teknik?! Och sen min t.ex operatören Telia dem vill inte ta in flera tv-kanaler.... Jag tycker detta samhället som EU Och Sverige är rena Banditer fast på annat set... Dem spottar på Tekniken fast dem kan ingenting om framtids Internet Tv-tjänster... :evil: :evil:
swehub
Inlägg: 103
Blev medlem: tis jan 31, 2017 11:29 pm

Re: piratliga gripen

Inlägg av swehub »

Dom riktiga bovarna klarar sig alltid. Det är inget att oroa sig över. Polisen kammar noll och IpTv-king dyker upp under annan hosting i värsta fall.

https://www.youtube.com/watch?v=AlDyjBI3ZKs
Tack för den här tiden =)
Thunder80
Inlägg: 239
Blev medlem: mån nov 07, 2016 4:25 pm

Re: piratliga gripen

Inlägg av Thunder80 »

Kollar in på nyhetsklipp som Eu och Sverige vill införa.. http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/se-p% ... gt-3807372 Snackar om jävlar idioter det finns i samhälle :evil: USCH :evil: Jag bli så förbannad på Mydigheter osv... :evil: Dem lägger inte tid på att få bort Vapen, Knark och Mord och OSV från samhälle.. Nä istället så är det viktigt att få bort saker som kunder älskar Språk menar Tv-kanaler från hela världen!!
Senast redigerad av 1 Thunder80, redigerad totalt 0 gånger.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: piratliga gripen

Inlägg av FreddyK »

Lät som dom har koll på ett par 100 nätverk.
Iofs är det inget som förvånar mig.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Thunder80
Inlägg: 239
Blev medlem: mån nov 07, 2016 4:25 pm

Re: piratliga gripen

Inlägg av Thunder80 »

FreddyK skrev:Lät som dom har koll på ett par 100 nätverk.
Iofs är det inget som förvånar mig.
Hur menar du nu?
Skriv svar