mag problem

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

kkd137
Inlägg: 8
Blev medlem: ons feb 15, 2017 3:47 pm

mag problem

Inlägg av kkd137 »

hej

kan inte komma in. är det något underhåll på gång?
kkd137
Inlägg: 8
Blev medlem: ons feb 15, 2017 3:47 pm

Re: mag problem

Inlägg av kkd137 »

Problemet dyker upp efter ett tag igen. Lyckades komma in och se 2 timmar sedan blev det stopp igen . Laddas inte
Senast redigerad av 1 kkd137, redigerad totalt 0 gånger.
mukki
Inlägg: 50
Blev medlem: tor dec 29, 2016 12:27 pm

Re: mag problem

Inlägg av mukki »

Har de problemet med. Den st[r bara och laddar p[ en blå sida. Testat starta om men får samma resultat. funkade igår.
Moff
Inlägg: 10
Blev medlem: sön jan 15, 2017 9:34 pm

Re: mag problem

Inlägg av Moff »

mukki skrev:Har de problemet med. Den st[r bara och laddar p[ en blå sida. Testat starta om men får samma resultat. funkade igår.
Samma här. Har du mailat support? Har du fått några tips?
mukki
Inlägg: 50
Blev medlem: tor dec 29, 2016 12:27 pm

Re: mag problem

Inlägg av mukki »

Moff skrev:
mukki skrev:Har de problemet med. Den st[r bara och laddar p[ en blå sida. Testat starta om men får samma resultat. funkade igår.
Samma här. Har du mailat support? Har du fått några tips?
Hej. Menar du infomir? eller iptvking? för mig försvinner vissa saker i menyn som tv ikonen och inställningar :P
Moff
Inlägg: 10
Blev medlem: sön jan 15, 2017 9:34 pm

Re: mag problem

Inlägg av Moff »

mukki skrev:
Moff skrev:
mukki skrev:Har de problemet med. Den st[r bara och laddar p[ en blå sida. Testat starta om men får samma resultat. funkade igår.
Samma här. Har du mailat support? Har du fått några tips?
Hej. Menar du infomir? eller iptvking? för mig försvinner vissa saker i menyn som tv ikonen och inställningar :P

Problemet just nu är att jag inte ens kommer till portalen, då den stannar på en blå 'loading' ruta.
mukki
Inlägg: 50
Blev medlem: tor dec 29, 2016 12:27 pm

Re: mag problem

Inlägg av mukki »

Moff skrev:
mukki skrev:
Moff skrev:
Samma här. Har du mailat support? Har du fått några tips?
Hej. Menar du infomir? eller iptvking? för mig försvinner vissa saker i menyn som tv ikonen och inställningar :P

Problemet just nu är att jag inte ens kommer till portalen, då den stannar på en blå 'loading' ruta.
Aa de händer mig med fick starta om 5 gånger tills jag ens kom till menyn. Men det spelar ingen roll , kan inte se kanalerna ändå, då dem inte visas på listan. känns som det är någon glitch. :P
kkd137
Inlägg: 8
Blev medlem: ons feb 15, 2017 3:47 pm

Re: mag problem

Inlägg av kkd137 »

Mailade supporten ang om felet och väntar på svar. Står på blåa sidan utan att laddas..Stängde det och väntar svar från supporten.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: mag problem

Inlägg av GG08 »

kkd137 skrev:Mailade supporten ang om felet och väntar på svar. Står på blåa sidan utan att laddas..Stängde det och väntar svar från supporten.
Frågan är har du Mag 256? fick fån en annan kund innan?
kkd137
Inlägg: 8
Blev medlem: ons feb 15, 2017 3:47 pm

Re: mag problem

Inlägg av kkd137 »

Nej. Jag har mag 254. Och det har jag köpt ny och ingen annan har haft det innan . Problemet har dykt upp efter branden ni har haft. Igår blev det värre.
Skriv svar