Kodi och Mag

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

tuffy
Inlägg: 148
Blev medlem: ons nov 09, 2016 6:03 pm

Kodi och Mag

Inlägg av tuffy »

Hej,

Jag kör idag iptv via kodi hemma. Jag kommer inom en snar framtid få fiber till min sommarstuga och funderar då på att köpa en Mag dit. Undrar om det är möjligt att ha båda dess givetvis utan att använda dem samtidigt.

Tack för en fin tjänst!
anderlind
Inlägg: 20
Blev medlem: tis feb 14, 2017 10:14 pm

Re: Kodi och Mag

Inlägg av anderlind »

Du behöver då 2 abonnemang (går inte dela mellan MAG/Kodi).
tuffy
Inlägg: 148
Blev medlem: ons nov 09, 2016 6:03 pm

Re: Kodi och Mag

Inlägg av tuffy »

Uppfattat. Tack för informationen!
Samlo338
Inlägg: 3
Blev medlem: sön feb 19, 2017 3:04 pm

Re: Kodi och Mag

Inlägg av Samlo338 »

Har en liten följdfråga här. Om man köpt ett abbonemang för kodi, men skulle få för sig att exempelvis köpa en MAG innan det abbonemanget går ut. Är det då möjligt att byta sitt kodiabb till ett Mag eller måste man även då köpa nytt?
barbapappa
Inlägg: 15
Blev medlem: mån nov 21, 2016 12:05 am

Re: Kodi och Mag

Inlägg av barbapappa »

Det vore bättre för dig att köpa en mediespelare som exempelvis Apple TV4, eller liknande till sommarstugan. Då kan du använda samma abonnemang där som hemma, förutsatt att du inte använde de samtidigt då..
tuffy
Inlägg: 148
Blev medlem: ons nov 09, 2016 6:03 pm

Re: Kodi och Mag

Inlägg av tuffy »

barbapappa skrev:Det vore bättre för dig att köpa en mediespelare som exempelvis Apple TV4, eller liknande till sommarstugan. Då kan du använda samma abonnemang där som hemma, förutsatt att du inte använde de samtidigt då..
Japp kör på det alternativet. Ville bara kolla av möjligheterna.
anderlind
Inlägg: 20
Blev medlem: tis feb 14, 2017 10:14 pm

Re: Kodi och Mag

Inlägg av anderlind »

Rekommenderar valfri Android-box isåfall.
Skriv svar