Sida 1 av 1

Blockering

Postat: tor feb 17, 2022 6:55 pm
av falle
Hej
Min kompis har blivit blockerad av någon konstig anledning.
Och kör han diagnostik i dashboarden blir det check på alla punkter utom punkten admin, där står det ”fix it” och trycker man där står det ”Contact support” men det finns ingen knapp för det i dashboarden längre, som det fanns tidigare.
Så hur kontaktar man supporten?

När han ska starta portalen i boxen får han meddelande att ”kontot är blockerat, kontakta din iptvleverantör och felkod 7”
Vi köpte våra formuler GTV boxar samtidigt i december förra året och gjorde samma inställningar och förlängde våra abonnemang för hela 2022.
Min box fungerar perfekt och har även testat kompisens box hemma hos mig men utan resultat.

Re: Blockering

Postat: tor feb 17, 2022 11:19 pm
av atrix
I dashboarden så skapar du en ticket och berättar vad som har hänt, så kommer ni nog få hjälp.

Re: Blockering

Postat: fre feb 18, 2022 11:05 am
av falle
Ja tack:)
hittade det till slut och supporten löste det inom en timme. Han fick ett nytt username och password sen fungerade det igen:)

Re: Blockering

Postat: fre feb 18, 2022 11:48 am
av atrix
Skönt att det löste sig!