Blockering
Postat: tor feb 17, 2022 6:55 pm
Hej
Min kompis har blivit blockerad av någon konstig anledning.
Och kör han diagnostik i dashboarden blir det check på alla punkter utom punkten admin, där står det ”fix it” och trycker man där står det ”Contact support” men det finns ingen knapp för det i dashboarden längre, som det fanns tidigare.
Så hur kontaktar man supporten?
När han ska starta portalen i boxen får han meddelande att ”kontot är blockerat, kontakta din iptvleverantör och felkod 7”
Vi köpte våra formuler GTV boxar samtidigt i december förra året och gjorde samma inställningar och förlängde våra abonnemang för hela 2022.
Min box fungerar perfekt och har även testat kompisens box hemma hos mig men utan resultat.
Min kompis har blivit blockerad av någon konstig anledning.
Och kör han diagnostik i dashboarden blir det check på alla punkter utom punkten admin, där står det ”fix it” och trycker man där står det ”Contact support” men det finns ingen knapp för det i dashboarden längre, som det fanns tidigare.
Så hur kontaktar man supporten?
När han ska starta portalen i boxen får han meddelande att ”kontot är blockerat, kontakta din iptvleverantör och felkod 7”
Vi köpte våra formuler GTV boxar samtidigt i december förra året och gjorde samma inställningar och förlängde våra abonnemang för hela 2022.
Min box fungerar perfekt och har även testat kompisens box hemma hos mig men utan resultat.