Mina föräldrar kommer inte in!

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

berzika
Inlägg: 2
Blev medlem: mån okt 07, 2019 4:30 pm

Mina föräldrar kommer inte in!

Inlägg av berzika »

Är det någon som vet vad som har hänt?

När jag kommer dit och skall fixa till det kommer det upp en ruta där det står tour account is exports or blocked.

I dashboarden har de 294 dagar kvar.


Och de har inga andra boxar eller enheter än den som hör till abonnemanget, i detta fall en formulerz 7. Som har fungerat bra tills detta hände.

Den är uppdaterad som den skall. Och samtliga uppgifter stämmer gällande MAC: och URL.

Det som skiljer sig från min dashboard är att admin är färgad grön och system är rött.

Och kikar jag in i diagnosen så kommer det upp admin enable (fix it) trycker jag på den så står det contact support.

Har gjort det men inte fått något svar? Någon som vet var felet ligger?
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Mina föräldrar kommer inte in!

Inlägg av atrix »

Jag tror du bör skapa en ticket i dashboarden och be support om hjälp. Tror inte det är något du kan fixa själv genom dashboarden eller att leka med boxen.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
berzika
Inlägg: 2
Blev medlem: mån okt 07, 2019 4:30 pm

Re: Mina föräldrar kommer inte in!

Inlägg av berzika »

Tack

De löste det från supporten 👍
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Mina föräldrar kommer inte in!

Inlägg av atrix »

Härligt att höra!!
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar