Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

davrad
Inlägg: 1
Blev medlem: ons jan 22, 2020 6:53 pm

Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Inlägg av davrad »

Hej!

Jag köpte ett års abonnemang av er för rätt exakt ett år sedan.
Köpte detta med tillhörande mediaspelare.
Varit otroligt nöjd, det har fungerat i princip felfritt bortsett från någon vecka
I höst då ni låg nere.
Nu tänkte jag mig att förlänga ett år, insåg att jag behöver komma åt dashboarden.
Jag testade de 2 mailadresserna jag använder mig av er ”forgott Password” del.
Jag hade ingen registrerad dashbord vilket man inte verkar behöva ha för att det ska lira.
Nu till min fråga, kan jag få ett inlogg av er?
För det är väl den vägen man skall gå om man ska förlänga?

Jag kan inte mitt MAC-id. Kommer inte in i boxen.
Det står ”Your STB is blocked”
Visar ingen info alls under ” Account info” eller ”Payment”

Hur går jag till väga?
Fernulv
Inlägg: 2
Blev medlem: tis jan 29, 2019 8:15 pm

Re: Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Inlägg av Fernulv »

Har samma problem.

Kommer inte in i dash, och återställningsmail till min hotmail.com kommer inte fram.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Inlägg av FreddyK »

Kolla om det hamnat bland all spam då det är ganska vanligt.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
edimedi1
Inlägg: 25
Blev medlem: ons mar 08, 2017 6:43 pm

Re: Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Inlägg av edimedi1 »

hej jag har köpt ett år till och väntar på aktivering. Hur länge ska man vänta på att kontot blir aktivt igen, saknar kanalerna :D
edimedi1
Inlägg: 25
Blev medlem: ons mar 08, 2017 6:43 pm

Re: Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Inlägg av edimedi1 »

Är det ingen som kan svara på detta?
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Inlägg av atrix »

Det ska ta mellan 24 och 48 timmar, kolla att du verkligen har en ticket i dashboarden, kolla statusen på den, kolla att du verkligen har svarat på den skapade ticketen. Hör av dig annars till support och fråga, bifoga ticket nummer.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar