Betalning
Moderator: otto
Re: Betalning
Skicka mail till [email protected] , dom brukar alltid svara snabbt där.
Re: Betalning
Hej igår vid 18 tiden skulle jag förlänga provkontot med 6 månader. Följde alla steg på instruktioner och har fastnat på samma ställe som beskrivs här, efter att ha köpt/betalt på Safello så går det inte att gå vidare...
har både Ordernr och kvitto på att allt gått genom. Har mejlat supporten igår eftermiddag, kväll och nu på morgonen men inte fått någon svar. Förstår att folk jobbar å så men hur länge kan det ta innan man får hjälp?
har både Ordernr och kvitto på att allt gått genom. Har mejlat supporten igår eftermiddag, kväll och nu på morgonen men inte fått någon svar. Förstår att folk jobbar å så men hur länge kan det ta innan man får hjälp?
Re: Betalning
Fått hjälp nu och det funkar galantLual73 skrev:Hej igår vid 18 tiden skulle jag förlänga provkontot med 6 månader. Följde alla steg på instruktioner och har fastnat på samma ställe som beskrivs här, efter att ha köpt/betalt på Safello så går det inte att gå vidare...
har både Ordernr och kvitto på att allt gått genom. Har mejlat supporten igår eftermiddag, kväll och nu på morgonen men inte fått någon svar. Förstår att folk jobbar å så men hur länge kan det ta innan man får hjälp?
-
- Inlägg: 1
- Blev medlem: fre dec 27, 2019 7:02 pm
Re: Betalning
stizze skrev:"7. Gå till din Dashboard
8. I svarsrutan där du lade din order (Om din order inte ligger framme så trycker du på Check Ticket så dyker din order upp) Klistrar du in ditt OrderID och trycker på Reply. Inom 24-48 timmar är din order aktiverad.
OBS! Om du inte hittar svarsrutan så kan du gå in på din Dashboard, trycka på Tickets i den vänstra menyn och sedan välja fliken ORDERS. Du kan sedan trycka på ikonen som ser ut som ett Öga under Description för att kunna skriva in ditt OrderID"
Det är den delen som inte går att hitta...?
Hoppas på att någon kan hjälpa mig här.
När jag löst allt med Safello och fått mitt sjusiffriga orderID och skulle skriva in det i svarsmejlen så råkade jag trycka på close ticket. Är det någon som vet vad jag kan göra nu, eller jag måste vänta tills dom låser upp det? Jag har ju swishat och allt så känns lite surt att det inte fungerar nu
mvh
Re: Betalning
Du måste nog maila supporten eftersom dom vet inte om att du har betalat annars och ge dom det numret.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410