Betalning

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

stizze
Inlägg: 29
Blev medlem: tis apr 18, 2017 8:08 pm

Re: Betalning

Inlägg av stizze »

Skicka mail till [email protected] , dom brukar alltid svara snabbt där.
Lual73
Inlägg: 2
Blev medlem: tis okt 22, 2019 3:38 am

Re: Betalning

Inlägg av Lual73 »

Hej igår vid 18 tiden skulle jag förlänga provkontot med 6 månader. Följde alla steg på instruktioner och har fastnat på samma ställe som beskrivs här, efter att ha köpt/betalt på Safello så går det inte att gå vidare...
har både Ordernr och kvitto på att allt gått genom. Har mejlat supporten igår eftermiddag, kväll och nu på morgonen men inte fått någon svar. Förstår att folk jobbar å så men hur länge kan det ta innan man får hjälp?
Lual73
Inlägg: 2
Blev medlem: tis okt 22, 2019 3:38 am

Re: Betalning

Inlägg av Lual73 »

Lual73 skrev:Hej igår vid 18 tiden skulle jag förlänga provkontot med 6 månader. Följde alla steg på instruktioner och har fastnat på samma ställe som beskrivs här, efter att ha köpt/betalt på Safello så går det inte att gå vidare...
har både Ordernr och kvitto på att allt gått genom. Har mejlat supporten igår eftermiddag, kväll och nu på morgonen men inte fått någon svar. Förstår att folk jobbar å så men hur länge kan det ta innan man får hjälp?
Fått hjälp nu och det funkar galant
[email protected]
Inlägg: 1
Blev medlem: fre dec 27, 2019 7:02 pm

Re: Betalning

Inlägg av [email protected] »

stizze skrev:"7. Gå till din Dashboard
8. I svarsrutan där du lade din order (Om din order inte ligger framme så trycker du på Check Ticket så dyker din order upp) Klistrar du in ditt OrderID och trycker på Reply. Inom 24-48 timmar är din order aktiverad.

OBS! Om du inte hittar svarsrutan så kan du gå in på din Dashboard, trycka på Tickets i den vänstra menyn och sedan välja fliken ORDERS. Du kan sedan trycka på ikonen som ser ut som ett Öga under Description för att kunna skriva in ditt OrderID"

Det är den delen som inte går att hitta...?

Hoppas på att någon kan hjälpa mig här.

När jag löst allt med Safello och fått mitt sjusiffriga orderID och skulle skriva in det i svarsmejlen så råkade jag trycka på close ticket. Är det någon som vet vad jag kan göra nu, eller jag måste vänta tills dom låser upp det? Jag har ju swishat och allt så känns lite surt att det inte fungerar nu

mvh
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Betalning

Inlägg av FreddyK »

Du måste nog maila supporten eftersom dom vet inte om att du har betalat annars och ge dom det numret.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Skriv svar