VOD - Videoclub

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Nighthawk
Inlägg: 7
Blev medlem: tor dec 15, 2016 12:06 pm

VOD - Videoclub

Inlägg av Nighthawk »

Jag tycker det var väldigt nice med videoclub som iallafall finns i 410 boxen.

Hur fungerar det, jag menar... det ser ut som att det släpps ett bra gäng filmer varje månad ? När släpps filmerna för januari isåfall ?

Stort plus är bildkvalitén på filmerna, toppen ! (Y)

Skulle vara grymt om det gick att få svensk subtitles bara!
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: VOD - Videoclub

Inlägg av GG08 »

Nighthawk skrev:Jag tycker det var väldigt nice med videoclub som iallafall finns i 410 boxen.

Hur fungerar det, jag menar... det ser ut som att det släpps ett bra gäng filmer varje månad ? När släpps filmerna för januari isåfall ?

Stort plus är bildkvalitén på filmerna, toppen ! (Y)

Skulle vara grymt om det gick att få svensk subtitles bara!
Hej

Här kommer ett svar och det blir det enda svaret i denna fråga!!!

Vi hostar inga filmer och kommer aldrig göra det. Att sända PIratTV är en sak, men att hosta piratkopierade filmer betyder DMCA brott och jänkarna kommer jaga ner oss med yxa och korsfästa oss vart vi än gömmer oss på denna jord. Detta är en väldigt mäktig industri som blir svårt att fly ifrån. Ni såg hur de gick för de större torrent sidorna?

Alla våra filmer är länkade direkt till en rysk server där alla filmer ligger och sprids på nätet. Vi lägger ENDAST till filmer av högre kvalitet, så fort det dyker upp filmer på denna server av högre kvalitet så lägger vi till det. Om en film inte finns, så finns den förmodligen inte där heller.

När det gäller textning så är detsamma som gäller här. Vi kan endast erbjuda textning på de filmer som redan har textning på denna server.

Vilken server detta är tänker vi inte avslöja så bespara er energi för er nyfikna filmtokar =)
Skriv svar