Har beställt abonnemang men har ingen ny line

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Joawen
Inlägg: 3
Blev medlem: lör apr 13, 2019 6:53 am

Har beställt abonnemang men har ingen ny line

Inlägg av Joawen »

Har köpt 12 mån subscribtion men har inte fått någon ny line. Har betalt med kort och verifierat transaktionen. Genomförde betalningen igår på eftermiddagen. Brukar det ta en viss tid att få sin att få sin "line"? Kan jag ha missat något? Har mailat supporten men har inte fått svar.
raven305
Inlägg: 21
Blev medlem: tor dec 15, 2016 2:04 pm

Re: Har beställt abonnemang men har ingen ny line

Inlägg av raven305 »

Halloj! Kan ta upp emot 24 timmar innan linan blir aktiverad
Joawen
Inlägg: 3
Blev medlem: lör apr 13, 2019 6:53 am

Re: Har beställt abonnemang men har ingen ny line

Inlägg av Joawen »

Hej! Tack för svaret! Då hoppas jag att den kommer snart.
Joawen
Inlägg: 3
Blev medlem: lör apr 13, 2019 6:53 am

Re: Har beställt abonnemang men har ingen ny line

Inlägg av Joawen »

Har gått mer än 24h sen jag beställde och ingen ny linje. Inget svar från supporten heller... :(
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Har beställt abonnemang men har ingen ny line

Inlägg av FreddyK »

Även om de tar lite över 24h så är det bättre än från ett par dagar till uppåt 1 vecka innan man är igång med dom vanliga leverantörerna.
Linen är säkert aktiverat snart det är helg och så just nu.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Skriv svar