Brebands leverantörer

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

BigRed
Inlägg: 2
Blev medlem: ons jan 04, 2017 3:07 am

Brebands leverantörer

Inlägg av BigRed »

Jag har läst här att banhof inte funkar på iptv. Jag ska välja leverantör och vet inte vilken man ska ta. Kan välja på tex. Bredbandbolaget, Bredbandfsson, Alltele, T3, Tyfon, Com Hem, Ownit, Universaltelecom. Någon som kan rekommendera någon av dom och ska man ta 100/100 eller 100/10? Tacksam för svar.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Brebands leverantörer

Inlägg av GG08 »

BigRed skrev:Jag har läst här att banhof inte funkar på iptv. Jag ska välja leverantör och vet inte vilken man ska ta. Kan välja på tex. Bredbandbolaget, Bredbandfsson, Alltele, T3, Tyfon, Com Hem, Ownit, Universaltelecom. Någon som kan rekommendera någon av dom och ska man ta 100/100 eller 100/10? Tacksam för svar.
Hej BigRed

Ja du det är en svår fråga.

Du kanske har läst igenom forumet ang bredbands aktörer, som många upplever med mycket strul.

De bolagen som verkar ha minst bekymmer är ComHem och bredbandsbolaget, sen var det en till som jag nu inte kommer ihåg.

Det kanske inte var det svaret du ville höra ;)

Lina 100/100 tror inte att det är så stor skillnad i priset
mukki
Inlägg: 50
Blev medlem: tor dec 29, 2016 12:27 pm

Re: Brebands leverantörer

Inlägg av mukki »

GG08 skrev:
BigRed skrev:Jag har läst här att banhof inte funkar på iptv. Jag ska välja leverantör och vet inte vilken man ska ta. Kan välja på tex. Bredbandbolaget, Bredbandfsson, Alltele, T3, Tyfon, Com Hem, Ownit, Universaltelecom. Någon som kan rekommendera någon av dom och ska man ta 100/100 eller 100/10? Tacksam för svar.
Hej BigRed

Ja du det är en svår fråga.

Du kanske har läst igenom forumet ang bredbands aktörer, som många upplever med mycket strul.

De bolagen som verkar ha minst bekymmer är ComHem och bredbandsbolaget, sen var det en till som jag nu inte kommer ihåg.

Det kanske inte var det svaret du ville höra ;)

Lina 100/100 tror inte att det är så stor skillnad i priset
Använder Bredband2 och har inte haft några problem heller med bredband2 som leverantör. Det var ochså som du har nämnt i tidigare trådar, angående router. Routern har faktiskt mycket betydelse som du sagt.
Skriv svar