Åtgärd av en kanal

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Aa7
Inlägg: 9
Blev medlem: fre dec 30, 2016 10:31 am

Åtgärd av en kanal

Inlägg av Aa7 »

Hej!

Jag har skrivit om detta problem tidigare på forumet men försöker igen eftersom jag fick inget svar och problemet fortfarande kvarstår.

På arabiska kanaler, Kanal el chourouk HD switchar mellan el CHOUROUK news till att övergå till bena tv flera gånger om dagen.

Jag brukar då missa mina favorit program.
jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde åtgärda problemet. Ni säger att ni bryr er om era kunder och uppdaterar och åtgärdar problem med jämna mellan rum.
Med vänlig hälsning,
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Åtgärd av en kanal

Inlägg av GG08 »

Aa7 skrev:Hej!

Jag har skrivit om detta problem tidigare på forumet men försöker igen eftersom jag fick inget svar och problemet fortfarande kvarstår.

På arabiska kanaler, Kanal el chourouk HD switchar mellan el CHOUROUK news till att övergå till bena tv flera gånger om dagen.

Jag brukar då missa mina favorit program.
jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde åtgärda problemet. Ni säger att ni bryr er om era kunder och uppdaterar och åtgärdar problem med jämna mellan rum.
Med vänlig hälsning,
Jag skickar din fråga vidare!
Aa7
Inlägg: 9
Blev medlem: fre dec 30, 2016 10:31 am

Re: Åtgärd av en kanal

Inlägg av Aa7 »

Tack!!
Aa7
Inlägg: 9
Blev medlem: fre dec 30, 2016 10:31 am

Re: Åtgärd av en kanal

Inlägg av Aa7 »

Hej
Problemet fortfarande ej åtgärdat?????
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Åtgärd av en kanal

Inlägg av GG08 »

Aa7 skrev:Hej
Problemet fortfarande ej åtgärdat?????
Det är skickat vidare och sen ska det åtgärdas, det är bara inte en knapp tryckning sen klart.
Kanalen ligger hos en annan administratör. Så du får hålla ut till vi får ett besked.
Aa7
Inlägg: 9
Blev medlem: fre dec 30, 2016 10:31 am

Önskemål om några kanaler

Inlägg av Aa7 »

Hej
Kan ni utöka utbudet av biensport kanaler med beinsport Max 1 och 2 (arabiska kanaler) för dem kommer att vissa Afrikas kup som börjar nu under helgen ?
Med vänlig hälsning,
Skriv svar