Sida 2 av 2

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: tor mar 07, 2019 5:17 pm
av raglanda
Jag mailade supporten, har swedbank o samma problem som ni skriver, men fick bara svar av "goddag yxskaft". Verkar inte som de förstått att man ej får någon verifieringskod .

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: fre mar 08, 2019 8:56 am
av raven305
Tråkigt att du fick sånt svar. Hade också tänkt att skriva till supporten. Men kanske ska hoppa det om du fick ett sånt svar tillbaks

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: fre mar 08, 2019 7:38 pm
av khanan
Jag gjorde en till beställning eftersom jag fick svar tillslut att de "fixat" det, men efter att de dragit pengarna från Swedbank (och mycket riktigt, nu syndes en kod och dashboard) så dök inte transaktionen upp i dashboard. Jag är fan inte så att jag står och faller med kulorna, men det är rejält svajjigt... Får hoppas de får till det.