Efter 2 år som kund...

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

raglanda
Inlägg: 3
Blev medlem: mån mar 12, 2018 2:32 pm

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav raglanda » tor mar 07, 2019 5:17 pm

Jag mailade supporten, har swedbank o samma problem som ni skriver, men fick bara svar av "goddag yxskaft". Verkar inte som de förstått att man ej får någon verifieringskod .

raven305
Inlägg: 19
Blev medlem: tor dec 15, 2016 2:04 pm

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav raven305 » fre mar 08, 2019 8:56 am

Tråkigt att du fick sånt svar. Hade också tänkt att skriva till supporten. Men kanske ska hoppa det om du fick ett sånt svar tillbaks

khanan
Inlägg: 34
Blev medlem: tor jun 08, 2017 5:33 pm

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav khanan » fre mar 08, 2019 7:38 pm

Jag gjorde en till beställning eftersom jag fick svar tillslut att de "fixat" det, men efter att de dragit pengarna från Swedbank (och mycket riktigt, nu syndes en kod och dashboard) så dök inte transaktionen upp i dashboard. Jag är fan inte så att jag står och faller med kulorna, men det är rejält svajjigt... Får hoppas de får till det.


Återgå till "Övriga frågor och funderingar"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster