Sida 1 av 2

Efter 2 år som kund...

Postat: tis mar 05, 2019 6:09 am
av khanan
... ger jag upp. Jag får det fasen inte att fungera med att förlänge min line. Swedbank listar inte "koden", fick tillbaka pengarna efter en vecka, men nu strular BTC istället. Känns som får inte JAG till det, hur tusan ska man då förvänta sig att andra ska få det? :)

Förhoppningsvis finns det någon annan leverantör som inte har "omöjliga" betalningsalternativ.

Jag vill passa på att tacka för dessa 3 år, har fungerat UTMÄRKT och jag är TOKNÖJD med iptvking, dock inte på den nya dashboarden :)

Hare gott, där ute!

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: tis mar 05, 2019 12:13 pm
av uven
Har samma problem här efter den nya betalnings metoden. Pengarna står som skyddat och väntar nu på återbetalningen. Kommer dock inte avsluta vara kund man får väl vänta på att allt ska fungera igen men trist utan kanaler under tiden. :|

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: tis mar 05, 2019 1:21 pm
av Fogfighter
Åt oss blir inga pengar dragna överhuvudtaget. Tiden går ur och man får börja om.....
Har testat med Länsförsäkringar bank och Handelsbankens kort....

Kan inte någon ansvarig lägga ut en kommentar när kortbetalningen fungerar?

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: tis mar 05, 2019 3:26 pm
av khanan
.. eller i vart fall fixa så man kan betala via BTC på något vettigt sätt som innan :(

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: tis mar 05, 2019 3:45 pm
av atrix
För mig med SEB-banken fungerade det på en gång. Det är ju synd, men jag tror att dom jobbar ganska hårt på detta för dom vill ju absolut inte förlora kunder.

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: tor mar 07, 2019 10:39 am
av Fogfighter
Nu fungerar det direkt åt oss också :D

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: tor mar 07, 2019 11:31 am
av raven305
Tja! Försökte förlänga min lina tidigare förra veckan. Tyvärr gick det ej igenom, men fick tillbaks pengar. Så det va inga problem. Dock nu när jag ska försöka förlänga igen nu när det verkar funka, så stötter jag på problem. Jag har fortfarande den gamla betalning som pending, så nu jag försöker förlänga linan så säger den till att jag redan har en betalning liggandes för verify. Kan inte komma förbi det eller ta bort den gamla pending betalningen. Någon som har något tips på hur man kan göra? :D

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: tor mar 07, 2019 1:11 pm
av FreddyK
I värsta fall kan du köpa en ny line i Dashboard men det borde inte behövas.

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: tor mar 07, 2019 1:49 pm
av raven305
Tänkte på det också. Får nog testa det istället

Re: Efter 2 år som kund...

Postat: tor mar 07, 2019 2:19 pm
av raven305
Testade att göra ett ny beställning. Fick tyvärr samma meddelande som när jag försöker förlänga linan. Ska man skicka en ticket ifrån dashboarden eller ska man maila supporten? Tack för all hjälp :)