... ger jag upp. Jag får det fasen inte att fungera med att förlänge min line. Swedbank listar inte "koden", fick tillbaka pengarna efter en vecka, men nu strular BTC istället. Känns som får inte JAG till det, hur tusan ska man då förvänta sig att andra ska få det?
Förhoppningsvis finns det någon annan leverantör som inte har "omöjliga" betalningsalternativ.
Jag vill passa på att tacka för dessa 3 år, har fungerat UTMÄRKT och jag är TOKNÖJD med iptvking, dock inte på den nya dashboarden
Hare gott, där ute!
Efter 2 år som kund...
Moderator: otto
Re: Efter 2 år som kund...
Har samma problem här efter den nya betalnings metoden. Pengarna står som skyddat och väntar nu på återbetalningen. Kommer dock inte avsluta vara kund man får väl vänta på att allt ska fungera igen men trist utan kanaler under tiden.
-=Nvidia Shield|TiviMate|Bredband2 100/100=-
-
- Inlägg: 15
- Blev medlem: tor jun 29, 2017 10:02 am
Re: Efter 2 år som kund...
Åt oss blir inga pengar dragna överhuvudtaget. Tiden går ur och man får börja om.....
Har testat med Länsförsäkringar bank och Handelsbankens kort....
Kan inte någon ansvarig lägga ut en kommentar när kortbetalningen fungerar?
Har testat med Länsförsäkringar bank och Handelsbankens kort....
Kan inte någon ansvarig lägga ut en kommentar när kortbetalningen fungerar?
Re: Efter 2 år som kund...
.. eller i vart fall fixa så man kan betala via BTC på något vettigt sätt som innan
Re: Efter 2 år som kund...
För mig med SEB-banken fungerade det på en gång. Det är ju synd, men jag tror att dom jobbar ganska hårt på detta för dom vill ju absolut inte förlora kunder.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
-
- Inlägg: 15
- Blev medlem: tor jun 29, 2017 10:02 am
Re: Efter 2 år som kund...
Nu fungerar det direkt åt oss också
Re: Efter 2 år som kund...
Tja! Försökte förlänga min lina tidigare förra veckan. Tyvärr gick det ej igenom, men fick tillbaks pengar. Så det va inga problem. Dock nu när jag ska försöka förlänga igen nu när det verkar funka, så stötter jag på problem. Jag har fortfarande den gamla betalning som pending, så nu jag försöker förlänga linan så säger den till att jag redan har en betalning liggandes för verify. Kan inte komma förbi det eller ta bort den gamla pending betalningen. Någon som har något tips på hur man kan göra?
Re: Efter 2 år som kund...
I värsta fall kan du köpa en ny line i Dashboard men det borde inte behövas.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Re: Efter 2 år som kund...
Tänkte på det också. Får nog testa det istället
Re: Efter 2 år som kund...
Testade att göra ett ny beställning. Fick tyvärr samma meddelande som när jag försöker förlänga linan. Ska man skicka en ticket ifrån dashboarden eller ska man maila supporten? Tack för all hjälp