Efter 2 år som kund...

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

khanan
Inlägg: 32
Blev medlem: tor jun 08, 2017 5:33 pm

Efter 2 år som kund...

Inläggav khanan » tis mar 05, 2019 6:09 am

... ger jag upp. Jag får det fasen inte att fungera med att förlänge min line. Swedbank listar inte "koden", fick tillbaka pengarna efter en vecka, men nu strular BTC istället. Känns som får inte JAG till det, hur tusan ska man då förvänta sig att andra ska få det? :)

Förhoppningsvis finns det någon annan leverantör som inte har "omöjliga" betalningsalternativ.

Jag vill passa på att tacka för dessa 3 år, har fungerat UTMÄRKT och jag är TOKNÖJD med iptvking, dock inte på den nya dashboarden :)

Hare gott, där ute!

uven
Inlägg: 9
Blev medlem: tis apr 25, 2017 5:29 am

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav uven » tis mar 05, 2019 12:13 pm

Har samma problem här efter den nya betalnings metoden. Pengarna står som skyddat och väntar nu på återbetalningen. Kommer dock inte avsluta vara kund man får väl vänta på att allt ska fungera igen men trist utan kanaler under tiden. :|

Fogfighter
Inlägg: 15
Blev medlem: tor jun 29, 2017 10:02 am

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav Fogfighter » tis mar 05, 2019 1:21 pm

Åt oss blir inga pengar dragna överhuvudtaget. Tiden går ur och man får börja om.....
Har testat med Länsförsäkringar bank och Handelsbankens kort....

Kan inte någon ansvarig lägga ut en kommentar när kortbetalningen fungerar?

khanan
Inlägg: 32
Blev medlem: tor jun 08, 2017 5:33 pm

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav khanan » tis mar 05, 2019 3:26 pm

.. eller i vart fall fixa så man kan betala via BTC på något vettigt sätt som innan :(

atrix
Inlägg: 267
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav atrix » tis mar 05, 2019 3:45 pm

För mig med SEB-banken fungerade det på en gång. Det är ju synd, men jag tror att dom jobbar ganska hårt på detta för dom vill ju absolut inte förlora kunder.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04, Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4 samt en Mag 250.

Fogfighter
Inlägg: 15
Blev medlem: tor jun 29, 2017 10:02 am

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav Fogfighter » tor mar 07, 2019 10:39 am

Nu fungerar det direkt åt oss också :D

raven305
Inlägg: 19
Blev medlem: tor dec 15, 2016 2:04 pm

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav raven305 » tor mar 07, 2019 11:31 am

Tja! Försökte förlänga min lina tidigare förra veckan. Tyvärr gick det ej igenom, men fick tillbaks pengar. Så det va inga problem. Dock nu när jag ska försöka förlänga igen nu när det verkar funka, så stötter jag på problem. Jag har fortfarande den gamla betalning som pending, så nu jag försöker förlänga linan så säger den till att jag redan har en betalning liggandes för verify. Kan inte komma förbi det eller ta bort den gamla pending betalningen. Någon som har något tips på hur man kan göra? :D

FreddyK
Inlägg: 3017
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav FreddyK » tor mar 07, 2019 1:11 pm

I värsta fall kan du köpa en ny line i Dashboard men det borde inte behövas.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410

raven305
Inlägg: 19
Blev medlem: tor dec 15, 2016 2:04 pm

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav raven305 » tor mar 07, 2019 1:49 pm

Tänkte på det också. Får nog testa det istället

raven305
Inlägg: 19
Blev medlem: tor dec 15, 2016 2:04 pm

Re: Efter 2 år som kund...

Inläggav raven305 » tor mar 07, 2019 2:19 pm

Testade att göra ett ny beställning. Fick tyvärr samma meddelande som när jag försöker förlänga linan. Ska man skicka en ticket ifrån dashboarden eller ska man maila supporten? Tack för all hjälp :)


Återgå till "Övriga frågor och funderingar"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster