Enligt Admin så har jag blivit blockad pga tittat på samma line på flera olika apparater samtidigt. Detta har jag dock aldrig gjort. Vet inte varför han fått för sig detta.
Kan tilläga att jag enbart haft problem sen jag teckna abonomanget. Ibland blir appen svart så man måste nbollställa tv och router, har haft den blåa rutan där det stå r att Url är ogiltlig. Börjar tröttna på King IPTV.
Använder en LG smart tv med STB appen
Någon annan som blivit bannad som vet hur man gör nu?
Felaktigt blockad av Admin
Moderator: otto
-
- Inlägg: 4
- Blev medlem: sön mar 03, 2019 7:28 am
Re: Felaktigt blockad av Admin
Du fick svar på detta på mailen. Du har inte blivit felaktigt blockerad.
Systemet stänger inte ut dig för en förseelse, det är för upprepande förseelser.
Systemet stänger inte ut dig för en förseelse, det är för upprepande förseelser.
-
- Inlägg: 4
- Blev medlem: sön mar 03, 2019 7:28 am
Re: Felaktigt blockad av Admin
Hej,
Nej jag har inte fått något mail av er. Enda svaret jag fått är från en ticket där det står: "Hi
Your account has been blocked because of misuse and breaking our rules of using your subscribtion on more than one unit at a time"
Jag kan inte säga mer en att jag har INTE tittat på flera apparater samtidigt. Äger enbart EN Smart tv.
Kan ni inte komma med någon mer förklaring eller varför systemet påstår detta? Är så sjukt iriterande när ni påstår att jag brytit mot något JAG VET att jag INTE gjort.
Spelar det någon roll att man har dynamisk IP? Varje gång Smart STB appen har hängt sig så har jag fått nollställa routern vilket har hänt ofta.
Nej jag har inte fått något mail av er. Enda svaret jag fått är från en ticket där det står: "Hi
Your account has been blocked because of misuse and breaking our rules of using your subscribtion on more than one unit at a time"
Jag kan inte säga mer en att jag har INTE tittat på flera apparater samtidigt. Äger enbart EN Smart tv.
Kan ni inte komma med någon mer förklaring eller varför systemet påstår detta? Är så sjukt iriterande när ni påstår att jag brytit mot något JAG VET att jag INTE gjort.
Spelar det någon roll att man har dynamisk IP? Varje gång Smart STB appen har hängt sig så har jag fått nollställa routern vilket har hänt ofta.
-
- Inlägg: 4
- Blev medlem: sön mar 03, 2019 7:28 am
Re: Felaktigt blockad av Admin
KAn tillägga efter att läst runt på forumet att jag har SMart STB appen samt Banhof som bredbandslevrantör om det spelar någon roll.
Re: Felaktigt blockad av Admin
Kanske är appen som inte är 100?
Ett exempel när det verkar vara fallet
https://www.formuler-support.tv/forum/t ... he-server/
Ett exempel när det verkar vara fallet
https://www.formuler-support.tv/forum/t ... he-server/
-
- Inlägg: 4
- Blev medlem: sön mar 03, 2019 7:28 am
Re: Felaktigt blockad av Admin
Tyvärr spelar det nog ingen roll vad som hänt. Är fortfarande blockad och tänker inte köpa en till line när samma "problem" kan uppstå igen.
Tycker detta är riktigt kasst hanterat av admin!
Tycker detta är riktigt kasst hanterat av admin!