Hej
Jag har problem att ansluta till kanalerna... alla kanaler hittas, men när man ska välja kanal står det bara connecting och reconnecting men
Kommer inte in... linan är det inget fel på för allt övrigt fungerar, vad jan vara felet?
Anslutningsproblem
Re: Anslutningsproblem
Har eller vissa har problem att logga in på servern
Feedback tillbaka hur det går för dig
God Jul förresten
OttO
Feedback tillbaka hur det går för dig
God Jul förresten
OttO
Ja jag kommer inte in heller. Verkar vara något större fel. Min granne som har samma system kommer inte heller in.
Tråkigt för det har varit strul hela dagen all övrig kommunikation fungerar hos mig och även hos grannen.
Tråkigt för det har varit strul hela dagen all övrig kommunikation fungerar hos mig och även hos grannen.
Som jag skrivit på många andra femtielva trådar om samma eller liknande problem.
Kanske börja med att skriva vad du kör med för grejer.
Har du testat starta om allting? Har du testat koppla in direkt i väggen för att utesluta routerproblem?
Har du testat ändra DNS server till 1.1.1.1, 1.0.0.1 eller 8.8.8.8, 8.8.4.4?
Nu har jag inte kollat hela dan men dom gånger jag kollat senaste dagarna folk haft dom här problemen så har det inte varit några större problem hemma hos mig. Enstaka kanaler som kan strula men det är nåt man får räkna med.
Kanske börja med att skriva vad du kör med för grejer.
Har du testat starta om allting? Har du testat koppla in direkt i väggen för att utesluta routerproblem?
Har du testat ändra DNS server till 1.1.1.1, 1.0.0.1 eller 8.8.8.8, 8.8.4.4?
Nu har jag inte kollat hela dan men dom gånger jag kollat senaste dagarna folk haft dom här problemen så har det inte varit några större problem hemma hos mig. Enstaka kanaler som kan strula men det är nåt man får räkna med.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410