Sida 1 av 1

Förnyelse

Postat: lör dec 01, 2018 10:52 am
av Mozart
Hej!

Jag har försökt förnya IPTV men när jag väljer "existerande kund" eller vad du nu sägs.
Så skriver jag in min email som jag använde för ca 1 år sen när jag först skaffade IPTV och får upp att min email inte existerar?
Om jag sen går till min email och söker efter IPTV så kan jag hitta när jag först skaffade IPTV på just den emailen?

Vad borde jag göra för att kunna förnya?

Re: Förnyelse

Postat: lör dec 01, 2018 12:27 pm
av raven305
Du måste göra precis som du gjorde först gången när du beställde. Man förnyar sitt abonnemang igenom att beställa som en ny kund

Re: Förnyelse

Postat: sön dec 02, 2018 9:38 am
av otto
Hej Mozart
Hoppas du kan förnya ditt abonnemang.
Eftersom du ej kan hitta din email så gör om allt från början och se till att spara dina mail dels för ditt ny konto och sedan användar lösen ord till dashboarden
OttO

Re: Förnyelse

Postat: sön dec 02, 2018 9:52 am
av FreddyK
Fråga Admin ifall han kan tänka sig aktivera funktionen att köpa lines eller förlänga dom direkt i Dashboard?
Funktionen finns där och det stöder olika betalningar inkl. Bitcoin.
Det skulle göra det enklare för alla.

Re: Förnyelse

Postat: mån dec 03, 2018 5:20 pm
av otto
FreddyK skrev:Fråga Admin ifall han kan tänka sig aktivera funktionen att köpa lines eller förlänga dom direkt i Dashboard?
Funktionen finns där och det stöder olika betalningar inkl. Bitcoin.
Det skulle göra det enklare för alla.
Ska göra det FreddyK
OttO

Re: Förnyelse

Postat: tor dec 13, 2018 3:17 pm
av Patik
Hejsan
Köpte ett 3 månaders abonnemang som går ut den 26/12, hur gör man om man vill förlänga det?
Mvh Patrik

Re: Förnyelse

Postat: tor dec 13, 2018 4:30 pm
av Demonaz
Patik skrev:Hejsan
Köpte ett 3 månaders abonnemang som går ut den 26/12, hur gör man om man vill förlänga det?
Mvh Patrik
Precis som Raven305 svarade trådstartaren

Re: Förnyelse

Postat: ons dec 26, 2018 8:30 pm
av Iceman56
Försökte förnya mitt abonemang i dag men när jag går till kassan och väljer återkommande kund så kan jag inte logga in med min mail och lösenord. Provar andra sättet som Raven skrev genom att fylla i mina uppgifter och adress samt samma mail som när jag beställde första gången då blir mitt IP svartlistat! Ska det vara så svårt att förnya sitt abonnemang eller?