Förnyelse

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Mozart
Inlägg: 2
Blev medlem: tor feb 15, 2018 1:39 am

Förnyelse

Inlägg av Mozart »

Hej!

Jag har försökt förnya IPTV men när jag väljer "existerande kund" eller vad du nu sägs.
Så skriver jag in min email som jag använde för ca 1 år sen när jag först skaffade IPTV och får upp att min email inte existerar?
Om jag sen går till min email och söker efter IPTV så kan jag hitta när jag först skaffade IPTV på just den emailen?

Vad borde jag göra för att kunna förnya?
raven305
Inlägg: 21
Blev medlem: tor dec 15, 2016 2:04 pm

Re: Förnyelse

Inlägg av raven305 »

Du måste göra precis som du gjorde först gången när du beställde. Man förnyar sitt abonnemang igenom att beställa som en ny kund
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Förnyelse

Inlägg av otto »

Hej Mozart
Hoppas du kan förnya ditt abonnemang.
Eftersom du ej kan hitta din email så gör om allt från början och se till att spara dina mail dels för ditt ny konto och sedan användar lösen ord till dashboarden
OttO
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Förnyelse

Inlägg av FreddyK »

Fråga Admin ifall han kan tänka sig aktivera funktionen att köpa lines eller förlänga dom direkt i Dashboard?
Funktionen finns där och det stöder olika betalningar inkl. Bitcoin.
Det skulle göra det enklare för alla.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Förnyelse

Inlägg av otto »

FreddyK skrev:Fråga Admin ifall han kan tänka sig aktivera funktionen att köpa lines eller förlänga dom direkt i Dashboard?
Funktionen finns där och det stöder olika betalningar inkl. Bitcoin.
Det skulle göra det enklare för alla.
Ska göra det FreddyK
OttO
Patik
Inlägg: 16
Blev medlem: fre okt 26, 2018 3:27 am

Re: Förnyelse

Inlägg av Patik »

Hejsan
Köpte ett 3 månaders abonnemang som går ut den 26/12, hur gör man om man vill förlänga det?
Mvh Patrik
Demonaz
Inlägg: 114
Blev medlem: sön mar 05, 2017 8:05 pm

Re: Förnyelse

Inlägg av Demonaz »

Patik skrev:Hejsan
Köpte ett 3 månaders abonnemang som går ut den 26/12, hur gör man om man vill förlänga det?
Mvh Patrik
Precis som Raven305 svarade trådstartaren
Eh?
Iceman56
Inlägg: 3
Blev medlem: mån okt 29, 2018 8:16 pm

Re: Förnyelse

Inlägg av Iceman56 »

Försökte förnya mitt abonemang i dag men när jag går till kassan och väljer återkommande kund så kan jag inte logga in med min mail och lösenord. Provar andra sättet som Raven skrev genom att fylla i mina uppgifter och adress samt samma mail som när jag beställde första gången då blir mitt IP svartlistat! Ska det vara så svårt att förnya sitt abonnemang eller?
Skriv svar